/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Græssåning i september
Fra : pallenoc
Vist : 3225 gange
100 point
Dato : 08-09-05 08:41

Hvordan er det mht såning af græs her i september ifm. anlæg af helt ny græsplæne?

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 08-09-05 08:44

Det er simpelthen den bedste årstid.

Jes

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-09-05 09:03

Men du skal ikke vente til slutningen af sept.
Vi kan risikere nattefrost allerede i okt. og så skal der helst være dannet rodnet, så bare på med vanten.
Mvh
dabj

Accepteret svar
Fra : kennethskou

Modtaget 110 point
Dato : 08-09-05 09:13

Hej Palle, du kan maile mig din adresse, så skal jeg sende dig en lille folder med alt om græs.
Og det er den helt rigtige tid lige nu. Jorden er varm og ingen tørke.

mvh.
Kenneth Skou
skou@parkhave.dk

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-09-05 09:23

Hej dabj
Ja, jeg har netop lige fået jorden igår, som skal være "bunden/fundamentet" af græsplænen, så jeg har allerede "sved på panden"

Hej Kenneth
Det vil jeg straks gøre...du får min adresse lige om lidt

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : fulla

Dato : 08-09-05 09:27
Godkendelse af svar
Fra : pallenoc

Dato : 08-09-05 09:28

MANGE Tak for svaret kennethskou. Jeg glæder mig til at modtage omtalte folder

De bedste sensommerhilsner
Palle Jensen

Kommentar
Fra : kennethskou

Dato : 08-09-05 09:47

Fulla, det er nogle gode artikler de har under haveselskabet og de deler gerne ud af deres viden.

Kommentar
Fra : kennethskou

Dato : 08-09-05 09:47

Fulla, det er nogle gode artikler de har under haveselskabet og de deler gerne ud af deres viden.