/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
planlægningskalender.
Fra : lham
Vist : 9207 gange
50 point
Dato : 08-09-05 05:59

Skal bruge en elektroninsk kalender af udseende som dem man får i banken-der skal kunne skrives og redigeres i den og der skal også kunne redigeres år frem/gentages /skubbes -giv mig links

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 08-09-05 06:41

Hvad med kalenderen i Outlook. Den er genial, og så får du ovenikøbet remindere i god tid, før mødet/begivenheden.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 08-09-05 08:54

Hvis du ikke skal bruge den et et eller andet helt specielt, så gør som sagt: Brug Outlook. Det er enkelt, det er let, det er flerbrugermuligt - og så kan du jo bare sætte den op til at vise kalenderen, somm du ønsker. Har du en PDA er det jo oven i købet baseret på samme system, så de umiddelbart er integrerede...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-09-05 10:25

Kalender kan "hentes" her, hvis du har fravalgt Outlook: http://www.stoneware.dk/timetool/default.htm

Kommentar
Fra : lham

Dato : 09-09-05 05:59

Når jeg skriver jeg skal bruge en som man får i banken/forsikringsselsabet osv mener jeg det bogstaveligt altså en A-4 størrelse med 6 mdr på hver side i lodrette søjler med angivelse af påske pinse osv og hvor man skrive th for de enkelte dage-det tror jeg ikke outlook kan klare

Kommentar
Fra : pjuller

Dato : 09-09-05 06:23

Måske kan du finde noget du kan bruge her:
http://office.microsoft.com/da-dk/templates/CT061993171030.aspx

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 09-09-05 08:16

I Publisher kan du designe din egen kalender præcis, som du vil have den. Eller også lav en i Excel.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 09-09-05 08:17

I Publisher kan du designe din egen kalender præcis, som du vil have den. Eller også lav en i Excel.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 10-09-05 05:54

Hvad er publisher ? ofiice kalender skabeloner klarer ikke jobbet

Annuller spørgsmålet
Fra : lham

Dato : 22-01-07 07:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål