/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
studio 54
Fra : gimig
Vist : 345 gange
20 point
Dato : 19-10-02 22:09

Er der nogle der ved hvor man evt kan få filmen studio 54 på dvd. gerne uden at skulle betale told, hvis den skal bestilles fra udlandet?

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 19-10-02 22:21

Hej Gimig,

det sku' du ku' gøre her... -->
http://www.dvdz.dk/movie.asp?p_dvd_id=8413
men den er åbenbart ikke lige på lager så der ka' være en 5 til 9 dages ventetid... pris 239,- kr.

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 30 point
Dato : 19-10-02 22:25

Hej igen,

øh... jeg er ikke sikker på om det er den samme version, men den hedder også "Studio 54", ser ud til at være de samme skuespillere der medvirker, forsiden ser dog anderledes ud...
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=2588
koster 99,- kr.

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 19-10-02 22:28

Hej igen igen,

øh... fik vist ikke kigget ordenligt...

den første er kun på engelsk uden danske understekster og muligvis en region 1 kode dvd, den anden er en dansk udgivelse med dansk cover, hvorfor den så anderledes ud...

men den danske version har også danske undertekster og så er den 140,- kr. billigere...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 12:38

her...
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00000JGOL/imdb-adbox/103-7888096-003

Dog skal du altid betale told hvis du køber i udlandet...men ved amazon kan
du få den pakket en som gave, så kan du være heldig at slippe

"gimig" <gimig.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:tPis9.134163$Qk5.5414046@news010.worldonline.dk...
> Er der nogle der ved hvor man evt kan få filmen studio 54 på dvd. gerne
> uden at skulle betale told, hvis den skal bestilles fra udlandet?
eventuelt -
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 15:20

> Dog skal du altid betale told hvis du køber i udlandet...men ved amazon
kan
> du få den pakket en som gave, så kan du være heldig at slippe

Eller man kan købe den inden for EU og derved undgå at betale told. Prøv
f.eks. www.futureent.com.

ML-78

Godkendelse af svar
Fra : gimig

Dato : 21-10-02 08:16

Tak for svaret strarup. Fedt, jeg har længe ledt efter denne dvd og så til den pris det er helt fantastisk. Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-02 15:36

"gimig" <gimig.news@kandu.dk> wrote in message
news:tPis9.134163$Qk5.5414046@news010.worldonline.dk...
> Er der nogle der ved hvor man evt kan få filmen studio 54 på dvd. gerne
> uden at skulle betale told, hvis den skal bestilles fra udlandet?
eventuelt -

Mener du filmen "54" med Neve Campbell, Salma Hayek og Ryan Phillips m.fl.?

I så fald synes jeg da du skulle gå i din nærmeste Fona. De har den med
garanti på tilbud til en hund.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-02 15:42

Jacob E wrote:

> Mener du filmen "54" med Neve Campbell, Salma Hayek

Se, _det_ er et koncept, der vil frem i verden. Jeg kan huske plakaten for
den. Har ikke fået set den, men den kan jo kun være god. Så længe historien
altså ikke kommer i vejen for plottet.

/Nikolaj

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-02 15:53

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message
news:%qdt9.158656$Qk5.5781071@news010.worldonline.dk...
> Jacob E wrote:
>
> > Mener du filmen "54" med Neve Campbell, Salma Hayek
>
> Se, _det_ er et koncept, der vil frem i verden. Jeg kan huske plakaten for
> den. Har ikke fået set den, men den kan jo kun være god. Så længe
historien
> altså ikke kommer i vejen for plottet.

Smid en halv knivspids Halle Berry i, et drys Famke Janssen, en strøgen
theskefuld Jennifer Connelly, kog under lå i en halv til en hel time, og så
har man ingredienserne til en glad aften med gutterne.

Og så er den ovenikøbet blondinefri!!!!

-V-