/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Tror i det er farligt
Fra : 10.Totti
Vist : 453 gange
20 point
Dato : 08-09-05 00:14

ja stille det lige igen

de hedder LIBIDFIT®

jeg har taget dem 6-7 gange og de virker fint og har ik haft nogen bivirkninger.....OVERHOVEDET....og har læst om mange som også er fuldt tilfreds

men for et par dage solgte butikken dem ik mere.. og jeg spurgte hvorfor...og fik dette svar:

Hej .....

Jeg havde hørt om en bivirkning på pillerne som ikke var acceptabel. Da vi er firmaet inden for fetish og adult (vor fysiske forretning er Pierre Patrick)der altid træder i front sendte jeg pillerne ind til lægemiddelstyrelsen. De vendte tilbage med spørgsmål i lange baner, der i blandt en del spørgsmål jeg end ikke havde kompetence til at besvare da jeg hverken er læge eller farmaceut af uddannelse. Vi fik en rykker for besvarelse. Jeg meddelte lægemiddelstyrelsen at vi blot vil have pillerne undersøgt, og om indholdet passede overens med indholdsfortegnelsen. I fredags kom lægemiddelstyrelsen sammen med politiet i åbningstiden i vor forretning og indtog lokalerne som en razzia. Derefter blev alle vore piller beslaglagt. Samt vi fik forelagt en bøde.

Hvis jeg skulle udtrykke mig personlig om denne sag vil du med stor sikkerhed finde mig uligevægtig og ikke helt rask. Jeg er rasende over den behandling jeg/vi fik.

Indtil en besvarelse fra lægemiddelstyrelse finder sted importerer jeg ikke pillerne igen.

Til oplysning jeg kan informere at det har vist sig at den mand der fik en kedelig bivirkning ikke nødvendigvis havde fået dem fra de piller jeg har solgt. Men jeg var på daværende tidspunkt da jeg fik fremlagt bivirkningen nød til at reagere prompte, vor firma og jeg selv kan ikke risikere at sælge piller til folk hvor bivirkningerne kan være farlige. Jeg har selv testet pillerne og finder dem modsat alt andet shit på markedet aldeles effektive og med minimale bivirkninger.

tror i de er farlige ??

Kommentar
Fra : Kaspern

Dato : 08-09-05 00:20

?? Hvorfor bliver du ved med at stille dette spørgsmål.. Prøv at koncentrere dig om det egentlige problem

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-09-05 00:44

Der er ingen der kan sige dig om de er farlige, før Lægemiddelstyrelsen har undersøgt hvad de består af.
og hvis det viser sig de ikke er falige, vil de igen blive frigivet til salg under de betingelser sådan nogen piller må sælges.

men indtil da, skal du gå ud fra, at de kan være farlige, fordi du ikke ved hvad de består af.

Der er også adskillige der bare troede det var så let at anskaffe Viagra uden om lægernes ordination.......Det er der sgu nogen der er døde af i tidens løb.

og det er endda et godkendt, dog receptpligtigt præparat.

Men jeg vil også sige som Kaspern

Jeg tror du har et misforstået syn på sexualitet, som du nok i stedet burde få bearbejdet.
Hvis du er en fysisk normalt fungerende ung mand, uden problemer med at få den "op at stå" og gennemføre et normalt samleje, har du et problem med at erkende dine egne kropsfunktioner, hvis du føler det er nødvendigt med den slags medicin.

mvh dova

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 08-09-05 00:54

jamen har jo prøvet dem før helt uden problemer....faks syntes jeg de virker meget bedre end der står....og som han skriver....der ik tegn på det kan være pillernes skyld det der skete

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 08-09-05 01:13

At DU har prøvet dem uden problemer, er jo ikke ensbetydene med at andre IKKE får problemer, vel??

At det ikke nødvendigvis er pillernes skyld..... betyder jo ikke , at det IKKE er pillernes skyld, vel??

Det er vel et spørgsmål om samvittighed... men jeg ville ikke røre de piller med en ildtang!!!!!!!!!

Vh fluffy

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 08-09-05 01:31

men læg mærke til at på mange porno shops. der er libifit stort set de eneste piller de gider sælge...og man kan læse kundernes mening om dem...og de roser pillerne til skyerne

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 08-09-05 01:35

det er også meget fint... men nogle "udvalgte" kunders mening, giver jo bare ikke en ide om hvor potentielt farlige pillerne er....... de er jo ikke uddannede kemikere med speciale i den slags produkter

Vh fluffy

Kommentar
Fra : dr_blankk

Dato : 08-09-05 02:47

hvoffor ta du bare ik viagraa? er det for dyre lille mus?
er ekstasi forresten farlig, jaj tage begge dele helø tiden

Kommentar
Fra : dr_blankk

Dato : 08-09-05 02:48

ups, stryg det sidste

Kommentar
Fra : dr_blankk

Dato : 08-09-05 02:48

ehm, det hele, bare glem det, normalllllt er jeg meget seriøøøs....såårry

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 08-09-05 02:58

Toffi< kan jo godt være du ummilbart ikke mærker nogle bivirkninger.
Men hvem hved hvad der kan være af bivirkninger på længre sigt ?
Blodprob - nedsat lever funktion - eller barnløshed... ja, der kan være mange bivirkninger, som enu ikke er opdaget.
Kan også være det ikke må tages sammen med andet medicin. Ja, noget så simpelt som pencilin eks. Hvem ved, måske må
må man ikke bruge LIBIDFIT® hvis man indenfor 1 måned har brugt pencilin eks.

Men altså, hvis du føler du har et dårligt liv pga et sex problem, som tilsydenladende ikke kan afhjælpes på anden hvis, så må du jo gøre op med dig selv om det er hver og løbe den risiko.
At havde sex problemer kan jo være pshykisk "farligt", så jeg ved ikke hvad der er værst.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-09-05 06:49

Toffi, tag det dog hvis du er så glad for det.

Eventuelle bivirkninger kan du så rådføre dig med din læge/ hospital om til den tid.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 08-09-05 07:06

Bivirkninger, eller ej.

Du må ikke sælge noget i din forretning som ikke er godkendt til salg i Danmark, så derfor har myndighederne jo handlet helt efter reglerne, hvad er dit egentlige spørgsmål?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-09-05 14:35

Der er så meget der er farligt, og alligevel lovligt at sælge, (tabak, spiritus, panodiler, fedt osv.)

Sælg løs min ven!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-09-05 15:54

Hvorfor mon jeg ikke gider svare igen

Hyg dig - Ripley