/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fiat Bravo?
Fra : KlausHansen
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 06-09-05 01:27

Hej derude...
Vil høre om der er nogen der kender til Fiat Bravo, har kigget lidt efter den. 1,4 eller 1,6?. Selvfølgelig skal jeg kigge efter rust, km-stand og sådan.... Men er der nogle advarselslamper der burde ringe ved mig? - Og økonomien er vel rimelig, kører kun landevej stortset...

Med venlig hilsen og tak
KlausHansen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-05 01:57

http://www.mandagsbil.dk/asp/visbil/bilvisning.asp?BilId=1097

Kender ikke så meget personligt til bravo, mere til Marea, som er meget nært beslægtet med den.

Nogen af mine venner havde sådan en i 3 år, og var egentlig udmærket tilfreds med den, bortset fra at de fik noget af en overraskelse da de erfarede hvor stort værditab der er på sådan en ved gensalg.
fra 120000 ned til 40-50000 (ved forskellige forhandlere), det er godt nok meget at tabe på 3 år, når man tager i betragtning, at bilen var meget velholdt.

mvh dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 08:30

Kender en Bravo ejer. Han er slemt tilfreds. Kender et par Punto ejere, der ligeledes har svært ved at få armene ned. Fiats største problem PT tror jeg er værkstederne. Bilerne er ok. Passer du på dem og undervognsbehandler dem, har du bil i mange år. Har selv kørt Fiat, og kunne snildt finde på det igen.

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 06-09-05 12:35

Har selv en polo 1,3 coupe 91... Men vil gerne ha en nyere bil,: mangler 5. gear, servo, og sådan lidt... Sådan en mindre, økonomisk bil....

Kommentar
Fra : Mr-Olsen

Dato : 06-12-06 08:29

Har selv en bravo og et godt tilfreds med den .. det er en 1,6 16v fra 96 der har kørt 208.000, køre godt langt på literen uden problemer, den ligger godt på vejen og har ikke de store problemer med den .. min er hel galvaniseret så det eneste rust jeg har på den er faktisk udstødningen og diverse skruer. den er rummelig....