/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Halsedisse Engelsk flag
Fra : RichardStrand
Vist : 814 gange
100 point
Dato : 06-09-05 00:56

Ved nogen hvor en sådan kan købes på Sjælland. Jeg har set den hos Frode Sørensen i Allingåbro, men kan ikke finde den her på Sjælland

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-05 01:10

Næ, nu er der jo ikke så mange der lige gør så meget i de specielle merchandice til engelske motorcykler.

Men du kan vel også få Frode til at sende til dig, det plejer de godt at ville, når man bor langt væk.

mvh dova

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 06-09-05 08:42

Ja du kan blot ringe til Knud Erik (86 48 12 46 ) og få ham til at sende én til dig...så har du den imorgen

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-05 11:25

Naarrhhh pallenoc "så har du den imorgen"

Så hurtigt går det nu ikke altid der ude fra

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 06-09-05 12:37

NJJAAAA...det kommer ganske rigtigt an på hvor meget man er "i kridthuset" ...men nye (potientiale) kunder plejer at få "optimal" service...og haves det på lager kommer det som regel hurtigt...og det skal lige siges at de "næsten" har ALT til de gamle englændere, den ros skal de ha'

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-05 12:46

Jamen det har du da ret i pallenoc.

Jeg tror det seneste jeg købte derude, var et lygtehus til den gamle Speedtwin, du ved Nacellelygten, som der ellers ikke eksisterer mange af mere, fordi det var noget af det første der røg i skrotbunken når modellen skulle choppes

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 06-09-05 17:19

Tak for hjælpen. Jeg skrev en e-mail til Knud Erik i morges kl. 8.00 - men desværre for sent for han checker sin mail kl. 7.30. Jeg ringede her til aften kl. 17.10 og han lovede straks at putte den i en prøvekuvert og sende den allerede i dag.

Nu hænger det hele på Post Danmark (som jeg ikke har den store tiltro til - at de kan levere på een dag) vi får se.

hilsen
Richard