/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
opstalding?
Fra : mille_pigen
Vist : 1125 gange
100 point
Dato : 05-09-05 18:18

Jo... jeg er en pige som næsten har fået mine forældre overtalt til at købe en pony, men opstaldingen er alt for dyr... Så jeg ville meget gerne finde et sted i nærheden af klampenborg hvor opstaldingen ikke er for dyr, så hvis i har nogen steder hvor priserne er rimlige så ville jeg sætte stor pris på hvis i svarede!

knuZZ

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 05-09-05 18:45

PRØV AT SÆTTE EN ANNONCE I DEN LOKALE AVIS, OFTE ER DER EN GÅRD ELLER LIGN. DER GODT VIL HAVE EN LILLE PONY STÅENDE.
ELLER SÆT ET OPSLAG PÅ TAVLEN I ??? BRUGSEN, FORSAMLINGSHUSET, BAGEREN, SKOLEN ELLER HVOR I HOS JER BRUGER DEN SLAGS, DET PLEJER AT GIVE BONUS.

GOD FORNØJELSE.
MVH AG112

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 05-09-05 20:03

Ag112, hvorfor skriver du altid med stort?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-05 23:14

Det er dyrt at have hest, og nu kender jeg ikke priserne på Sjælland.

Men har du også husket at tage de uforudsete udgifter med i overvejelserne omkring at have hest.
Det er jo ikke nok at købe den, og sørge for den får noget at spise.

Man skal regne med udgifter til hovsmed, og dyrlægeregninger.
Der skal ikke være særlig meget galt med en hest, før der kan blive tale om regninger på flere tusinde kroner.

mvh dova

Kommentar
Fra : Vindrue

Dato : 05-09-05 23:22

Hej med dig!
Tillykke med "næsten" hesten
Har du prøvet at søge på opstaldningsmuligheder på hestenettet.dk eller hesteinfo.dk
De har tit en masse gode muligheder. Hestenettet er også en utrolig god side når du skal købe hesten. Der er både billeder, beskrivelser og i visse tilfælde stamtavler på nogle af hestene.
Rigtig god fornøjelse med det hele.
MVH. Vindrue

Kommentar
Fra : Vindrue

Dato : 05-09-05 23:45

-Glemte lige siden www.heste-forum.dk
Her har de også meget godt heste-lir.

Kommentar
Fra : salba

Dato : 14-09-05 08:09

Hej

Har du prøvet at høre på Dyrehavegård? Man skal godt nok selv fodre, muge ud etc., men det gør da også, at opstaldningen er til at betale. Og så ligger den dejlig tæt på skoven.

mvh Salba

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 24-11-05 23:49

Hejsa...

Du kan jo også bruge at undersøge om din lokale rideskole vil sænke staldlejen hvis du hjælper til i stalden med at fz. muge ud, feje og andre praktiske ting.... Jeg ved at rigtig mange rideskoler er villige til at sænke deres pris hvis man hjælper til, så du kan jo prøve at høre nogen lad

Og tillykke med din kommende hest

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 24-11-05 23:51

Glemte lige at sige noget... Inden du finder stedet du vil have din kommende hest opstaldet, så overvej nøje om der skal være ridehus, ridebane, gode ridemuligheder i naturen, hvordan de behandler hestene og selvfølgelig hvor stor folden er...