/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Tapet udvalg
Fra : Fie82
Vist : 496 gange
20 point
Dato : 05-09-05 16:03

Er der nogen som skulle kende et sted eller en hjemmeside, hvor der kan købes nyt-moderne tapet i alle afskygninger...(helst i dk)??

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 05-09-05 16:34

hej
hvorfor ikke gå til den lokal farve handler
der kan du sikkert låne nogle ruller med hjem
så i kan i ro og mag finde det der passer bedst til stil og møbler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-09-05 16:40

Flügger har tapetbøger, ikke alle låner ud, men hvis du er rigtig "sød" kan du nok godt

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 05-09-05 17:05

hej igen
hvad mener du nyt og moderne tapet

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 05-09-05 18:26

Vi har lige fået nyt tapet i vores soveværelse, og gik ned til vores lokale malerforretning i Værløse. Det vi fandt bestiller de hjem herfra http://www.as-creation.com/

Prøv evt. at gå ned til din lokale og spørg om de har et udvalg derfra.