/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Urinsex
Fra : Dullen
Vist : 8671 gange
320 point
Dato : 05-09-05 01:48

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan I forskellige har det med Urinsex?
Er det noget I føler er ulækkert?
Er det for xtremt?
Er det noget der ikke bør snakkes om da det er for bizar-sex?
Hvad er din mening om urinsex??

Dullen der dyrker urinsex og er vild med det
(er både giver og modtager)

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 05-09-05 01:52

Ville nok mene det sviner en hel del ?
Og kan heller ikke komme i tanke om i hvilken forbindelse man skulle gøre det ?
Altså........ er det en del af bondage lege eller hvordan ?
Er der noget fysisk "behageligt" i det ?
Eller er det kun pshykisk "behageligt" ?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 01:56

Tjaaa.... Det er vel som oralsex.
Det er en smagssag.
Gambrinus

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 05-09-05 02:44

Hej
Jeg syns det er frækt , og hvis du savner det vil jeg da gerne tisse på din klit gf

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 05-09-05 02:48

hvorfor skulle det nu være frækt ?

Syntes vi mangler lidt info om HVORFOR ?
Hvorfor tisse på hinanden ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-09-05 06:20

Skål.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-09-05 07:11

det er helt fint med mig, men min kone vil ikke.
jeg har kigget lidt på nettet, og fundet en del interessante sider (desværre også inficeret med virus) og der er mange ting jeg godt kunne tænke mig at prøve.
måske er det som med sm. mange mennesker der til dagligt er ledere, har en trang til at underkaste sig, har jeg læst, så måske er det det samme med urinsex

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 08:06

Umiddelbart synes jeg det virker underligt og kan ikke forestille mig det skulle blive et indslag i mit seksuelle adfærdsrepertoire. Jeg vil nøjes med at pisse lidt på en bestemt person på Kandu, som er vild med dette stunt. LOOOL

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 05-09-05 10:22

Tager du pis på os?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-09-05 11:35

Det varmer vel.. -og smager sikkert skide godt... ;-L

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 05-09-05 11:45

Klumme - ja jeg vidste squ du var vild med urinsex

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 05-09-05 12:18

Min mening punkt for punkt:
1....Det er absolut ikke mig
2....Ja
3....Det er vel en smagssag
4....Nej-så længe det bliver ved snakken
5....Fy for en papand--og hvem skal stå for rengøringen

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 05-09-05 12:33

så hellere "titte til hinanden"

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 05-09-05 12:51

Urinsex....? Puha bad!!!

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 06-09-05 22:43

Trine08- der er for mig en fræk fornemmelse og et strejf af underkastelse for den der tisses på.. En fræk, varm fornemmelse
Turbo.dk- Jeg får rigeligt pis og savner det bestemt ikke.. Min lover er ligeså vild og kinky i den retning som jeg er *GF*
trimare46- Ja for mig er det netop denne underkastelse bl.a der gør det frækt.. men syns nu også det er vidunderligt kinky, frækt og ret sjov sex man får ud af det
epidedymittis- Ja det er en sjov smag... cola og æblejuice gir sødlig tissesmag, kaffe gir besk tissesmag *LOOOL*
Satellit- respekt for din mening.
classic26- ja sådan lyder det vist hvis man læsper *LOOOL*
klumme- *LOOOOOOOL*
dabj- rengøringen??? det er toilet sex eller i naturen... her er laklagnet også i brug
maj_britt- ha ha men NEJ det gør jeg ikke

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-09-05 23:34

Det lyder bare fint! Hvis DU og DIN partner har det godt med det, synes jeg bare i skal fortsætte!

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 08-09-05 15:45

Ja da epidedymittis, det kan du dælem også tro vi gør da
Samme til dig.... hvis du har en partner

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-09-05 18:43

Og jo tak for det Dullen! .. Nu er urinsex ikke lige min stærke side.. (tror jeg da)..

Kommentar
Fra : lejski

Dato : 21-09-05 22:40

det er nu ikke så tosset med sådan en omgang svineri.god nat og sov godt håber i vil drømme sødt om (golden rain)

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 22-09-05 09:40

Wiiiiii lejski
Dejligt at der er nogle der har det fedt med de gyldne dråber*SS*
Håber du nyder det på samme måde som jeg nyder det
Jeg er bare SÅ tændt på det og nyder det ret ofte..
Leger også med mine egne gyldne dråber når jeg er i bad..
Heldigvis er der steder indendørs hvor man sagtens kan tisse sammen UDEN at det sviner..
Betragter det udelukkende som et sjovt vådt tilbehør til sexlivet
Go for it lejski *S*

Kommentar
Fra : lejski

Dato : 22-09-05 22:42

hej dullen det er mest når jeg er lidt fuld kommer hjem fra en fest med en pige, så 8 ud af 10 gange ender det med jeg står og pisser en pige i munden. de har jo ikke noget imod det engang har jeg prøvet med en meget moden kvinde sjoveren i munden på hende og jeg pissede og pissede intet kom ud hun havde fandme drukket det hele Tyg lige lidt på det hilsen lejski (THE GOLDEN RAIN DELIVER)

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 23-09-05 15:43

Jamen kæreste dog.. Tror vi har en del til fælles- bortset fra kønnet

Jeg selv er vild med at drikke det- dog ikke af glas- som nogle gør.. Næææe vil ha det fra den friske kilde*BF*
Ja at blive tisset op i skeden har jeg til gode- for mænd har ofte svært ved at tisse en ordentlig portion med stå-pik *GG*
Og ja.. masser af piger/kvinder er heldigvis vilde med tis og urinlege.. Fedt at få det meget mere frem i dagens lys..
Vidste du lejski at urin indeholder en del carbamid.... et stof som de tilsætter håndcreme bl.a.
Damn....så er det derfor jeg har baby hud i ansigtet som 44 årig *GGGGGGG*
Nyder jo bl.a at smøre mig ind i det også
Tissevåd Weekend lejski

Kommentar
Fra : lejski

Dato : 25-09-05 10:17

hej dullen det er sgu godt noget møg at du ikke er min nabo ellers havde du fået af fars vandslange indtil du bad om nåde. de vådeste hilsner lejski.GGG.

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 28-09-05 10:23

hehe lejski....*GGG*
Tar du pis på mig
Enig med dig i at de der situationer hvor man tigger om mer, er fantastiske*GF*
Håber da at du får urinsex af og til..
Jeg kombinere den våde leg med såvel skede-sex- røv-sex og fist..
Damn der er sq mange muligheder....
Dullen benytter sig MEGET gerne af de gyldne lege*SF*

Kommentar
Fra : lejski

Dato : 30-09-05 23:56

jeg tror virkelig vi kunne få en go dag i skoven

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 01-10-05 09:27

jeg tror virkelig vi kunne få en go dag i skoven-Skrev du lejski Hmm...
Tror lige vi skal holde det her privat *LOOOOOL*
Jeg skal iøvrigt dyrke sex MED urin i denne weekend.. Søndagen blir edderhylme våd*GF*

Kommentar
Fra : lejski

Dato : 01-10-05 12:00

hej dullen nogle gange er det rigtigt godt og få snakket ud om nogle ting,har du prøvet noget med heste du ved ??? jeg har set en pige ordne en hest,det var faktisk MEGET frækt der kommer virkeligt noget ud af sjoveren ha ha. der skal fandme synkes

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 02-10-05 20:43

Hov Hov lejski--- Emnet er Urinsex *LOOOOOL*
(går ikke udfra at det er hestens urin her er snakke om *GGGGGGG*)

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 13:26

Gud er her ikke. Det svin. Hvis han er her hader jeg ham. Burde tage verden i mine egne hænder. Han er her jo ikke for at se al den ondskab. Men hvad hvis han findes? Jeg tør ikke hade ham helt alligevel. Og det hader jeg ham for.

Kommentar
Fra : lejski

Dato : 04-10-05 13:39

hej dullen jeg må lige slå fast een gang for alle NEJ det var ikke urin urin der kom ud af sjoveren på hesten... hvad mon det så kan være???

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 04-10-05 19:09

hehe lejski.... (Damn jeg ved ikke om man kan skrive privat til nogen herinde??) Hjææææææælp mig lige.. vil gerne snakke mere pis med dig lejski.. syns bare ikke det skal være her*GGG*
Og nej.... ikke heste pis *LOOOOOOOOOOL*

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 05-05-06 19:10

Bare klø/pis på.
Hver sine lyster, bare i er enige.
Men lad være med at "tvinge andre" til dine lyster, men tag en snak om det.
Kan da godt føle lidt ophidselse over at se/lure noget nyt, men det var/er ikke noget der kunne tænde mig.
Og husk urin er verdens reneste drik.

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 320 point
Dato : 05-05-06 19:40

Hallo Dullen og lejski,

Kan I lige tage jer lidt sammen, der står røg op fra min computer

Men jeg tror da, at I får en spændende aften

Hilsen Ripley - der ikke har nogen fordomme om noget som voksne mennesker er enige om

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-05-06 21:47

Citat
Og husk urin er verdens reneste drik

Sikke noget fordrukkent ævl!!!!

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 05-05-06 22:09

KLAMME klumme igen.

Minder mig om et par andre bedrevidende Kanduér

http://da.wikipedia.org/wiki/Urin

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 05-05-06 22:15

hvor kedeligt altid at skal dyrke sex i brusekabinen
den spontane sex er for mit vedkommende udelukket,hvis man skal pisse og strinte på hinanden.jeg tror ikke der er mange der gider have det svineri på stuetæppet,i sofaen, bilen o.s.v. selv sengen vil hos mig være et forbudt sted til den slags. jeg formoder det handler om dominans og total underkastelse???? vil det sige,at den lader sig underkaste,er den der efterfølgende skal gøre dyner,madrasser,tæpper o.l rent,eller trækker man lod????

udover den kortvarige varme fornemmelse,så undres jeg virkelig over,hvad det er der er så spændende ved at lade et andet menneske pisse på en?????? .det bliver jo hurtigt både klamt og koldt,og stinker også ret hurtigt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-05-06 22:19

Det kan da ikke passse, at det stinker Knete. LOOL Det er jo verdens reneste drik siger klogskideren, der ikke aner hvad han taler om. Han vasker vel sine hænder i pis efter toiletbesøg..... Det er jo renere end vand

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 05-05-06 22:21

`ja,urinen er så ren,at det er noget opreklameret PIS,at vi alle sammen er blevet opdraget til at vaske hænder efter at have været på potten. bare ud og rod i maden,det tager vi sku ingen skade af.
ligesom en bussemand fra en ren næse er det rene guf

Kommentar
Fra : camho

Dato : 05-05-06 22:22

Har også MEGET svært ved at forstille mig, at det skulle være fedt. Min fantasi rækker måske ikke så langt. Måske jeg er lidt ordinær, men det er ingen, der skal pisse på mig......

ps. har vi en pisse-date under opsejling?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-05-06 22:24

Hold nu din bøtte lillearne LOOL Urin er sterilt mens det er i kroppen, men det bliver forurenet på vejen ud.......
Citat
Verdens reneste drik

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 05-05-06 22:31

Det komme SGU da lidt an på, HVOR KLAMME KLUMME HAR DYPPET SIN SNABEL SIDST har var på luderbar.

Er du et rask menneske, er urin de reneste der findes.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-05-06 22:35

Sorry arne... Det var en fornærmelse. Så snotdum kan kun sofus være LOOL.

JaJaJa så sir vi det sofus-hjernedød Synd du ikke kan blokere mig her hwa så det må du satse på at Dullen gør

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-05-06 22:44

Citat
Og husk urin er verdens reneste drik.

Sikke da noget ævl, jeg har netop for en time siden set en udsendelse hvor man målte urenheder i vandhanevand og i urin.

Der var 3750 gange flere urenheder og bakterier i urin, og det var langt over den grænse hvor en vandforsyning ville blive lukket hvis det drejede sig om drikkevand.

Så til spørgsmålet:

Urinsex..ja, og andre ekstremer inden for sexualitetens verden for den sags skyld.

Det kan godt være at man skal være åh så tolerant, at sexualitet har vide rammer, og at intet er forkert såfremt begge parter er enige om det.

Men, jeg synes fandme det er ulækkert.

Og jeg mener helt bestemt, at de mennesker der behøver den slags bizarre indslag for at få noget ud af deres sexliv, er mennesker der har nogen alvorlige dysfunktionelle problemer m.h.t. deres sexualitet og måske endda ikke bare der.

At lade sig overpisse eller pisse på andre og påstå det forhøjer nydelsen, lyder i mine ører totalt sygt og perverst.

Så kald det snerpet, fordømmende eller ligegyldigt hvad, jeg kalder det sygt og unormalt.

dova

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 05-05-06 22:50

<<<<< Der var 3750 gange flere urenheder og bakterier i urin, og det var langt over den grænse hvor en vandforsyning ville blive lukket hvis det drejede sig om drikkevand. <<<<<

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 05-05-06 22:53

Håber i selv får besøg, kender ikke sofus.dk/ d.v.s. mig.
Men kunne være jeg skulle bruge det brugernavn istedet, så ved ALLE jo hvem jeg er.
Men der var jo så mange der fik mig ned med nakken, så prøv igen.

Og klamme,,,,,hvordan f.....skulle jeg dog kunne udelukke dig herfra.

Står der ikke at urin er sterilt, med andre ord RENT.

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 05-05-06 22:55

Og til sidste kommentar, er det sgu lige før jeg hellere drikker PIS, end det vand, der kommer ud af Danske vandhaner, med risiko for både det ene og andet.

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 05-05-06 22:56

Og så skulle jeg lige have fjernet et FLUEBEN

Godkendelse af svar
Fra : Dullen

Dato : 06-05-06 03:16

Tak for svaret TheRipley. Dejligt med en ikke dømmende udtalelse

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 06-05-06 03:28

Citat
hvor kedeligt altid at skal dyrke sex i brusekabinen
den spontane sex er for mit vedkommende udelukket,hvis man skal pisse og strinte på hinanden.jeg tror ikke der er mange der gider have det svineri på stuetæppet,i sofaen, bilen o.s.v. selv sengen vil hos mig være et forbudt sted til den slags. jeg formoder det handler om dominans og total underkastelse???? vil det sige,at den lader sig underkaste,er den der efterfølgende skal gøre dyner,madrasser,tæpper o.l rent,eller trækker man lod????

udover den kortvarige varme fornemmelse,så undres jeg virkelig over,hvad det er der er så spændende ved at lade et andet menneske pisse på en?????? .det bliver jo hurtigt både klamt og koldt,og stinker også ret hurtigt

Aii nu må jeg lige skyde en bemærkning ind....
I dagens DK findes der SÅ meget sex tilbehør at man som aktiv urinsex-dyrker, SELVFØLGELIG har et lak eller latex lagen der efter en tur under bruseren eller i vaskemaskinen, nemt kan bruges igen og igen så man er fri for at tisse i sengen..
Spontan sex er lækkert, men ikke alle former skal eller kan dyrkes spontant..
Selv dyrker jeg satme heller ikke analsex spontant, da jeg gerne vil være HELT ren bagi før jeg skal bruges der
At du ikke kan se det frække i urinsex, er din sag--
Jeg syns det er så hamrende frækt og ja- det er satme et krydderi på sexlivet der vil noget OG der er faktisk en hele del mænd der er vilde med at dyrke den form for sex
Dog kniber det med at få kvinderne med på de gyldne lege- Som om fasaderne sidder ret godt fast

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 06-05-06 03:31

Citat
Det kan da ikke passse, at det stinker Knete. LOOL Det er jo verdens reneste drik siger klogskideren, der ikke aner hvad han taler om. Han vasker vel sine hænder i pis efter toiletbesøg..... Det er jo renere end vand

Sorry her.........men den slags indlæg får mig blot til ay ryste på hovedet
Respekt for hinanden forskelligheder er der ikke meget af i dette indlæg- Snarere en gang øregas fra en stor skoledreng

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 06-05-06 03:39

Citat
Så til spørgsmålet:
Urinsex..ja, og andre ekstremer inden for sexualitetens verden for den sags skyld.

Det kan godt være at man skal være åh så tolerant, at sexualitet har vide rammer, og at intet er forkert såfremt begge parter er enige om det.

Men, jeg synes fandme det er ulækkert.

Og jeg mener helt bestemt, at de mennesker der behøver den slags bizarre indslag for at få noget ud af deres sexliv, er mennesker der har nogen alvorlige dysfunktionelle problemer m.h.t. deres sexualitet og måske endda ikke bare der.

At lade sig overpisse eller pisse på andre og påstå det forhøjer nydelsen, lyder i mine ører totalt sygt og perverst.

Så kald det snerpet, fordømmende eller ligegyldigt hvad, jeg kalder det sygt og unormalt.

dova

FUCK sikken da en gang pis du fyrer af....
En ting er at du ikke kan li urinsex og slet ikke kunne tænke dig det- RESPEKT
MEN at du mener at vi er dysfunktionelle og syge er godt nok en drastisk kommentar
Du er ikke en af de drenge (gætter på at du er ganske ung og stadig uafklaret omkring din egen sexualitet?) der ser porno film???
I de nyere porno film indgår urin lege på de mest avancerede måder OG det er porno film af den kaliber der er Pokkers aktuelle og meget købte.. De fleste steder er de faktisk udsolgte eller i rest ordre, hvis du bestiller dem på nettet
Så kom frisk når du er klar til at udforske din egen krop.. Hmpf... Dullen

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 06-05-06 03:46

Citat
Og til sidste kommentar, er det sgu lige før jeg hellere drikker PIS, end det vand, der kommer ud af Danske vandhaner, med risiko for både det ene og andet.

Ommer..... jeg elsker at få slukket tørsten og nyder at sidde mellem min partners ben, omslutte pikken med læberne og han så bare åbner for slusen
WOOOOW det er både frækt, smager skønt og ja- så slukker det tørsten og er vanddrivende
Jeg går STÆRKT ind for genbrug og drikker gerne direkte fra slusen i stedet for fra vandhanen

Damn.............. I luv it!!!

Glæder mig meget over denne årstid hvor man kan tisse over kors i naturen *S*
Elsker at strinte på hans stråle
Uhmmm...... skal selvfølgelig liiiige smage indimellem

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-05-06 03:46

Tak for point, jeg kan ikke se nogen grund til, at jeg skal dømme, hvad du eller andre nyder seksuelt, men fint at jeg så ikke er den eneste "natteravn på KanDu"

Men sider og griner lidt af din beskrivelse af Dova. Din teenagerdreng er en voksen kvinde, som har lov til at have sin egen mening, præsist lige som både du og jeg har.

Hav en fortsat god nat - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-05-06 03:57

-og så overskrider du vist alligevel mine grænser med dine beskrivelser nu. Jeg under dig bestemt alle gode oplevelser, men hvis du skal beskrive dem bogstaveligt, synes jeg ikke KanDu er stedet..

Der findes så mange steder der er gode til det - KanDu er også en side, der bliver brugt af børn, lad dem nu selv, med tiden, finde ud af deres egen seksualitet

Men stadigvæk - hyg dig - hilsen Ripley der vil finde sin seng nu.....

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 06-05-06 07:52

Citat
-og så overskrider du vist alligevel mine grænser med dine beskrivelser nu. Jeg under dig bestemt alle gode oplevelser, men hvis du skal beskrive dem bogstaveligt, synes jeg ikke KanDu er stedet..

Der findes så mange steder der er gode til det - KanDu er også en side, der bliver brugt af børn, lad dem nu selv, med tiden, finde ud af deres egen seksualitet

Men stadigvæk - hyg dig - hilsen Ripley der vil finde sin seng nu.....

Ja jeg kunne ha ladet være med at uddybe de par episoder, right..
MEN de kedelige udtalelser der er kommet er desværre med til at påvirke børn (der iøvrigt sagtens kan finde lige netop det de vil mht porno og frække beskrivelser OVERALT på nettet) ja om end ikke mere end nogle positive beskrivelser..

Men ok- hver sin smag/meniing
Tak for god tone

Mvh.
Dullen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-06 08:04

Ja Ripley har altid en pæn og høflig tone, men jeg derimod.... uha uha.... jeg synes du er stinkende ulækker, og syg i bolden må du osse være - sagde du fordomme... okay, dem lever jeg fint med -

Citat
Og husk endelig, at pis er det reneste man kan dríkke
- sir kloge sofus

Husk lige at blackliste mig, din lille tissetrold

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-05-06 08:09

Klumme, godt en af os er pæn og høflig - og fordomsfri.......

Du kan da være så totalt ligeglad med, hvad "Dullen" foretager sig i en seng, så lang tid hun ikke inviterer dig til at være med

Hilsen Ripley - der snart vil tage til Skive kaserne og være MOR

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-06 08:12

Det er jeg sandelig osse Ripley, men til gengæld ikke når hun lægger sine syge perversiteter ud på nettet Hun skulle søge pro hjælp i stedet for at dyrke sine perversiteter offentligt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-05-06 08:21

Jeg tror ikke på, at man har brug for pro hjælp, når 2 voksne er enige om, hvd man vil seksuelt, hvem har nu lov til at bestemme, hvad der er "en perversitet"??

Men lige den her del af nettet, der er vi så enige - KanDu må gerne være "for børn"...

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 06-05-06 10:40

jeg synes stadig det er mega klamt og ikke mindst sygt,at nogen har brug for at pisse på sin partner,for at blive seksuelt ophidset. og jeg kræver RESPEKT for min mening
hverken gummistøvler, gummilagen eller regntøj ændrer mit syn på,at jeg finder det direkte frastødende,,,og skulle jeg støde på to mennesker i en skov,der står og overpisser hinanden,eller piller ved en hest,så vil jeg fakkerme melde dem til politiet for uterlig opførsel offentligt.
til almen orientering er jeg hankøn og har passeret de 30 år,og jo man har sku brug for pro hjælp,når man uden tanke på andre end sig selv og sine lyster ikke har skrupler over,at udsætte andre for ens perversiteter.bliv dog indendøre,og drik jeres pis der,,, adddr

Kommentar
Fra : Jesper84

Dato : 25-03-07 01:19

Har aldrig prøvet det...Men kunne egentlig godt tænke mig det. Jeg kan ikke helt forklare hvorfor. Jeg kunne bare godt forestille mig at det føltes behageligt? Det er da dejligt varmt. Og jeg forbinder det med noget frækt. Men hvis folk begynder at snakke om BÆ, så siger jeg STOP. Det synes jeg til gengæld er klamt!

Jeg synes egentlig ikke urin-sex er klamt, da vi lever i en verden med vand og sæbe.

Og det sviner vel heller ikke så meget hvis man tænker sig lidt om. Brug badekarret evt. (AAAADD det skal andre jo bade i!!! JA, men vi har også rengøringsmidler/vand, sæbe i vore dage!!!)

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 25-03-07 09:06

.

Kommentar
Fra : jotak01

Dato : 13-04-07 15:02

helt sikkert, jeg drukket det frisk fra fad, men mangler at blive tisset over hele kroppen, det er hot, og jeg elsker smagen, mangler også at prøve at tisse på en, men det komme vel, respekt for din ærlighed. surt at du har en kæreste vi ville gå godt i spænd

Kommentar
Fra : Spicegirls

Dato : 08-05-07 17:39

Hej dulle.....

Jeg ved ikke, om du stadigvæk læser indlæg. Men hvis du gør, bør du checke disse websites ud...:

www.pissinginaction.net
www.fullyclothedpissing.com
www.eromaxx.net

- tryk på updates der er et meget stort udbud af raffinerede urinsex trailers

Længe leve kvinders urin

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 09-05-07 08:06

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 18-06-07 01:23

Hej Spicegirls

Jo af og tillæser jeg indlæggene og vil gerne bifalde dig ift de links du har sat her i tråden

Kender godt dette link www.pissinginaction.net

Ja det er tydeligt at urinsex/GoldenShowers/Tissesex ect er i rislende udvikling og at flere og flere dyrker den frække våde form for sex

Yes.... længe leve kvinders urin

Jotak01--

Dejligt med endnu en tilkendegivelse og åbning ifm dine gyldne lyster

Håber du får oplevet nogle frække våde urin-lege

Mvh
TisseDullen

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 18-06-07 01:26

Jesper84--

Jamen der er enormt mange der gerne vil prøve og lege med de frække pikante safter og SKØNT for det, men du må igang selv og få lidt erfaring og så senere udleve det med en fræk kvinde der vil være med til de lege -
HUSK at flere og flere gerne vil, men I fyre skal nok tage initiativet..
Du ved mange piger har det der pæn-pige-gen og vil ikke lægge ud med de kinky gyldne lege

God fornøjelse
Mvh
Dullen

Kommentar
Fra : Peacock148

Dato : 29-06-12 15:38

Hej TisseDullen!

Whouuu - kanongodt indlæg. Jeg dyrker det desværre kun med mig selv, da jeg ikke har været heldig at møde en pige, der er til den slags.

Btw: Jeg kan sagtens tisse, selvom jeg har rejsning, så hvis nogen kunne ha' lyst til at mærke den varme kilde risle oppe i det indre, er jeg gerne med på lidt sjov.

Love from Peacock