/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
stumpemarkeder
Fra : kuurd
Vist : 945 gange
100 point
Dato : 04-09-05 21:57

nogen der ved hvor de forskellige stumpemarkeder finder sted . tidspunkt og sted ???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-09-05 22:01

Der plejer at være et i Herning Kongres Center hvert år men husker ikke lige tidspunktet. Det er altid meget besøgt af både sælgere og købere. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-09-05 22:08

http://www.stumpemarked-herning.dk/

Ellers er der nogen andre mindre, men der er sæsonen vist slut for i år.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 04-09-05 22:09

Men prøv også bare at søge på stumpemarked, så kommer der flere sider frem.

mvh dova

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 05-09-05 08:46

Som du sikkert allerede er informeret om, findes det største af slagsen her i DK, sted i Herning to gange om året, som regel i november og marts. Derudover findes der flere mindre jævnt fordelt over dels hele året dels hele landet.
Hvis du vil deltage i nogle af de store udenlandske stumpemarkeder er det en god idé at søge disse på nettet under "auto/motorcycle jumble". I bl.a. Tyskland og England findes stumpemarkeder som får vores danske til at ligne en lille hobbyforretning.

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : kuurd

Dato : 05-09-05 12:34

Tak for svaret dova.