/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
HTML kode efterlyses
Fra : mimimig
Vist : 591 gange
200 point
Dato : 03-09-05 22:41

Vi har denne HTML tekst der virker ok:
<INPUT name="searWords"> <INPUT name="Send" type="submit" value="Search"><p align="left"> </FORM>

Efter "left" ville vi gerne have en henvisning til et link.
Ved at klikke på en tekst, f.eks. tilbage skal dette klik åbne et link, f.eks. www.kagemand.com
Glad for hjælp, vi må lave en fejl, kan ikke få det til at virke.
Hvordan skal det se ud.
Hilsen mimimig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-05 23:01

Svært at sige :

Citat
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er skrevet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktioner og derefter klikke på Internetindstillinger. Klik på Indstillinger under fanen Forbindelser. Indstillingerne skal svare til dem, der blev leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller Internetudbyderen.
Kontroller, om indstillingerne for Internetforbindelsen registreres. Du kan indstille Microsoft Windows til automatisk at registrere indstillinger for netværksforbindelsen (hvis administratoren har aktiveret denne indstilling).
Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger
Klik på LAN-indstillinger under fanen Forbindelser.
Vælg Automatisk registrering af indstillinger, og klik derefter på OK.
Nogle websteder kræver 128-bit forbindelsessikkerhed. Klik i menuen Hjælp, og klik derefter på Om Internet Explorer for at afgøre, hvilket sikkerhedsniveau, du har installeret.
Hvis du prøver at besøge et sikkert websted, skal du kontrollere, at dine sikkerhedsindstillinger understøtter dette. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger. Rul ned til sektionen Sikkerhed under fanen Avanceret, og marker feltet ud for indstillingerne for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 og PCT 1.0.
Klik på knappen Tilbage for at prøve et andet hyperlink.

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer

align="..." er deprecated (...udløbet) ..lige som næsten alle andre layout attributter i HTML 4.01

http://w3.org anbefaler at bruge CSS i stedet

Dit spørgmål er altså nærmest uforståeligt ???

Hvad ønsker du præcist mimimig ?

Jeg har endog meget svært ved at tyde, hvad du vil opnå af funktionalitet med din kode ?

Jeg kan hverken finde hoved eller hale i dit eksempel

Det nærmeste jeg ka' komme i øjeblikket er : http://www.w3schools.com/html/html_forms.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 03-09-05 23:15

Det må være mig der er noget galt med, jeg troede ellers det var forståeligt

Ganske enkelt, en HTML kode der ved klik på en tekst åbner et link.
Jeg skal retur fra den side der er åbnet.

Jeg mener at have brugt det før, men det kan godt være jeg husker forkert.

Se ikke på link det var kun et eksempel.

mimimig

Accepteret svar
Fra : Yumatci

Modtaget 210 point
Dato : 03-09-05 23:30

Hvis du vil lave et ganske almindeligt link til fx: www.kagemand.com så skal du bare gøre sådan:
<a href="www.kagemand.com">Klik her</a>
du kan læse mere om hvordan du laver links på: http://www.html.dk/tutorials/html/lektion8.asp
Skriv lige hvis jeg ikke har forstået dit spørgsmål korrekt

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 04-09-05 00:15

Sådan skal det se ud: <a href="http://www.kagemand.com">tilbage

Vi blev åbenbart ved med at glemme det sidste " efter com.
Og Yumatci du ledte os på sporet, tak for det
Hilsen mimimig.

Godkendelse af svar
Fra : mimimig

Dato : 04-09-05 00:16

Tak for svaret Yumatci.
mimimig