/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
radio / tv tuner programmer
Fra : ancom
Vist : 240 gange
100 point
Dato : 03-09-05 13:13

Hej allesammen
Jeg har købt mig en medion pc fra tdc, med et medion radio / tv tunercard. Det er baseret på en phillips chip så vidt jeg ved. Nu er jeg imidlertid gået hen og blevet en anelse træt af de medfølgende programmer til dette kort, og vil egentligt gerne se om der var andet på markedet. Jeg har desværre ikke været i stand til at finde noget, da hver eneste gang man søger på tv / radio tuner, så finder man en masse sider der tilbyder internet tv og radio stationer.

Er der nogen der kender nogle gode (helst freeware) programmer til formålet vil jeg meget gerne høre fra jer.

Med venlig hilsen

Andreas Corneliussen

Kommentar
Fra : bsservice

Dato : 03-09-05 13:30

Så vidt jeg ved laver Medion ikke selv deres kort. Du skriver godt nok helst freeware, men jeg kan anbefale www.Showshifter.com jeg mener de også har en lidt ældre freeware udgave til download.
Det er et af de bedste allInOne programmer jeg har prøvet, tager også DVD/MP3/WMA/JPG/BMP og en hel masse andet. Det understøtter en del fjernbetjeninger.
Jeg har selv cinergy 600 TV/Tuner card hvor fjernbetjeningen efter lidt omprogrammering virker rigtig med showshifter.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-09-05 13:37

Tak for linket bsservice.
Det skal prøves.
Jeg har et par Terratech Cinergy 400.
Gambrinus

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 03-09-05 14:29
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-09-05 15:45

Njaaa.... bsservice
Det er da ikke så let at gå til som Cinergy TV.
Billedet er heller ikke særligt godt i forhold til Cinergy TV, der står kvinskarpt.
Nå, det er jo egentlig ikke mit spørgsmål.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bsservice

Dato : 03-09-05 21:59

Gambrinus, på min monitor står det kniv skarpt, ligeså godt som ved Cinergys eget software!
Måske skal du opdatere dine drivere!
Hvis du åbner cinergys remote control kan du definere alle taster så de passer til showshifter, det var det jeg mente med
omprogrammering af fjernbetjeningen