/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sin City
Fra : epidedymittis
Vist : 729 gange
20 point
Dato : 03-09-05 12:41

Er der nogle af jer der har set filmen "Sin City" ?

Hva synes i om den?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 03-09-05 13:09

Helt ærligt: Den er kedelig - ringe. Jeg vil 100 gange hellere se en rigtig film i stedet for det her "tegnefilm / rigtig film" blanding. Det holder ikke rigtigt. Den enste gang, hvor det har været rimeligt, er den der tegnefilmsting, hvor Snurre Snup spiller sammen med nogle rigtige basketball spillere (kan ikke huske hvad den hedder)

I mit univers er sin city på 1 eller 2 stjerner af 6...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 03-09-05 14:11

Tja... Jeg vil gerne vædde 289538752375275924782746^234 kr på at du mødte meget skeptisk op i den biograf!

Har du overhovedet set filmen erling? Der er da ikke noget tegnefilm?

Filmen du tænker på hedder "SpaceJam", og hvis du synes DEN er go, gider jeg ikke snakke med dig mere!

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 03-09-05 14:44

Jeg har ikke set den i biffen, nej - jeg har set den på DVD. Og jo - personerne er ægte, men den kører i en form for "tegnefilm look" som baggrund.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 03-09-05 14:55

Det gør det altså ikke erling! Det er bare sort/hvid, undtagen læbestift, biler og ulækre mennesker!

Film skal ses i biografen!

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 03-09-05 16:50

Prøv at se, hvor de skyder hende - det blod, der render ud, er da mere tegnefilmagtig end egentligt blod - måske nok fordi de, som du siger, kører meget i sort hvis, og enkelte ting i farver.

Men lige meget med det. Jeg har set den, og der er langt fra min favoritfilm. I øvrigt var det spacejam, jeg tænkte på - og den synes jeg heller ikke var god, men som jeg skrev, synes jeg brugen af effekten tegnefilm/mennesker holdt rimeligt - selv om det tog udgangspunkt i en rigtig tegnefilm.

Jeg melder mig ud af diskussionen i dette spørgsmål - du spurgte / jeg svarede - og det var så det....

Accepteret svar
Fra : DJ_Puden

Modtaget 20 point
Dato : 03-09-05 19:54

Ik for at vade i det, men jeg syn´s sgu at Sin City var go´!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-09-05 10:40

Sure erling!

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-09-05 10:41

Tak for svaret DJ_Puden.

Den ER nemlig go!