/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
skal til samtale idag!!!!!
Fra : khanji01
Vist : 525 gange
30 point
Dato : 02-09-05 14:13

hey alle sammen jeg skal til samtale idag i føtex som frugt og grønt mand hvad skal jeg sige der??????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-05 14:20

Du skal bare svare på de stillede spørgsmål og så huske at tale sandt. Alt andet bliver alligevel afsløret og SÅ ryger du hurtigt ud igen. Opfør dig pænt og sørg for at se velsoigneret ud. Smil som du ønsker at smile til dine fremtidige kunder, ingen ansætter en vranten servicemedarbejder. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-09-05 14:22

Hvis du har afleveret din ansøgning, og er blevet ringet op af en, skal du henvende dig til den nærmeste kiosk/bager afd. og spørge efter vedkommende, så bliver du hentet/vist vej, så præsenterer du dig, resten er jeg sikker på går som en "leg" de vil spørge ind til den afleverede ansøgning. Men jeg er ret sikker på de kan bruge dig, siden du er blevet bedt om at komme til samtale. Pøj pøj (fortæl lige hvordan det gik ik'?)

Kommentar
Fra : khanji01

Dato : 02-09-05 14:24

joo joo

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-09-05 14:29

Bare sig at du er MENSA - medlem, og at forretningen ikke kan klare sig uden dig. Lyv, og sig at din familie er meget fattig, og at der ikke er andre steder du kan udnytte din ekstremt høje IQ.

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 02-09-05 15:02

Hej Khanji01.
det allervigtigste for dig idag er at være dig selv, naturlig og svare ud fra din bedste overbevisninger. Så kan de også mærke på dig, at du er åben og ærlig, 2 meget vigtige kvalifikationer i et job. PØJPØJ.
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-05 19:02

khanji01 -> Jeg kan se at du er helt ny Kandu-bruger. Velkommen til , så jeg vil lige fortælle dig at du skal huske at lukke spørgsmålet, hvis du synes at du har fået gode råd. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 04-09-05 13:03

Hej Khanji01

Du skal være forberedt på at fortælle hvorfor du gerne vil have jobbet, hvilke stærke og svage sider du selv mener at have - fx. hvis du har problemer med at møde tidligt, er du nok ikke den rete til jobbet. Tal så positivt om dig selv også hvis der bliver spurgt til svage sider - du må aldrig nævne en svag side uden at den også kan være en stærk side.

Vær forberedt på, at de spørger lidt til dine fremtidsplaner, fx mere ansvar.

Held og lykke

AJ: Khanji 01 har tidligere stillet et spørgsmål, som også blev lukket!

AMP

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 27-12-06 23:23

Spør` måske dumt, men jeg er også ny på siden, og jeg kan ikke kigge ud hvordan man lukker sit spørgsmål???