/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Spejl - med fed flot ramme evt antik ell~
Fra : Angelica
Vist : 2037 gange
100 point
Dato : 31-08-05 14:21

Jeg har prøvet at søge på nettet efter et sted hvor det evt
kun er spjel de handler med jeg ved vi har haft 2 store forretninger
her på frederiksberg men de findes ikk mere nu hvor jeg søger
et kæmpe spejl til soveværelse.. nogen der ved hvor man
kan finde sådan et butik i kbh området eller kender nogle
rigtige gode sider der handler med spejl..

kh
angel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-05 14:26

De store møbelhuse?? Ikea, Ilva mm.???

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-08-05 14:37
Accepteret svar
Fra : kennethskou

Modtaget 110 point
Dato : 31-08-05 15:04

Find et stort gammelt maleri i guldramme på loppemarked og få lavet et spejl ved en glarmester.
Så får du noget naboen ikke kan finde i bilka fx.
Lavede et for en del år siden i 1,50x2.40 m
billedet kostede 400, glasset 795

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-05 15:40

Det er jo nok ikke, det du søger, men jeg har et stort staldvindue med én sprods, med spejl, i guldramme.

Hanne

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 31-08-05 15:58

De store møbel huse har jeg prøvet og de har ikk noget stort udvalg i det
samt at der var ikk noget som jeg synes jeg vil hænge op.. men det med
at tage på loppe markedet lyder ikk tosset det kunne være man skulle
prøve chancen der os..

Camillasmoster> du kan jo sende et billed af det til mig på denne
mail: eternal_angel83@hotmail.com - for ved jo ikk hva jeg søger
helt præcis før jeg ser det..

kh
angel (flere ideer tages imod)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-05 16:00

Angelica - jeg sender fluks et billede...

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-05 16:10

Billede er afsendt

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 31-08-05 17:15

Her kan du købe et gammelt, ovalt spejl for 75 kr. Hvor i landet bor du?
http://www.elviras.dk/
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 31-08-05 17:33

kbh området.. har kigget på linket de spejle jeg kunne se
er for små..

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 31-08-05 18:21

prøv her. de har store spejle http://www.greensquare.dk/217.html
Jeg har selv for ikke så længe siden købt et gammelt spejl på http://qxl.dk
som er en auktionsside med alt mellem himmel og jord. Det er både private og firmaer, som sælger der. Ellers gå ind på http://www.google.dk/spejle, sp kommer der 10 sider frem.
Mvh Vivi

Godkendelse af svar
Fra : Angelica

Dato : 31-08-05 18:22

Tak for svaret kennethskou.

efter dit svar gik jeg på QXL.dk og kiggede om der var nogle
spejle og jeg fandt en bare uden spjel i men det perfekte så
når jeg har det hjemme skal det bare en tur til glaremestern..

tak for tippet det have jeg ikk tænkt på hvis du ikk nævne det..

Kommentar
Fra : kennethskou

Dato : 31-08-05 18:37

Du kan jo få forskelligt glas i sådan en ramme.
Vi prøvede først med alm. spejlglas, men det passede ikke i stilen,
så den lokale glarmester sagde at vi kunne få facetslebet glas i for ikke ret meget ekstra.
Jeg mener det var med i de 700. Og det gjorde en forskel.
Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 31-08-05 18:43

takker hvor var det i fik det lavet henne?