/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp :(
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 402 gange
20 point
Dato : 30-08-05 16:01

Jeg har det problem at hvis jeg har fået tilsendt sådan noget som et spil eller andet til mobilen og det så står i tjenesteindbakke når man går ind på tjenester, så trykker jeg der og ser at jeg har fået noget .. det prøver jeg så at hente, men så skriver den "Opret abonnent på GPRS" .. Hvordan er det så jeg gør det?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 30-08-05 16:05

hvis du har mulighed for grps, skal du bare have installeret det i tlf. så det nemmeste er at ringe til dit teleselskab og lade dem sende indstilninger via en sms

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-05 16:07

Kontakt dit teleselskab og få dem til at oprette gprs på din telefon. Havde samme problem og kontaktede så CBB som er mit teleselskab og de oprettede mig med det samme ;)

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 30-08-05 16:08

forstår jeg ikke ? ikke noget jeg kan gøre gennem nettet?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-05 16:08

mit teleselskab sagde bare at det klarede de, så fik jeg en sms ting som jeg bare skulle godkende og så var den klar :)

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-05 16:09

nej det nemmeste er virkelig at ringe til dit selskab så ordner de det. det tager 5 min :)

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 30-08-05 16:15

Okay tak for det .. Er det så telia eller nokia jeg skal ringe til ..?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-05 16:18

telia
ss.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 16:38

Husk lige at et GPRS abonnement ikke er gratis, så undersøg lige prisen først samt hvad du får for den pris. Jeg selv vil ikke betale prisen da jeg ikke synes at jeg har behov for det GPRS kan tilbyde mig. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-08-05 17:24

Lille "off topic" kommentar:
GPRS abonnementet er oftest gratis. Hos Sonofon er det i alle tilfælde - derimod betaler man efter forbrug (datamængde).

Og det er dyrt - jeg har i løbet af ferien hentet diverse vejrudsigter fra DMI via GPRS, 5 gange, ialt kr. 4,79

Så det er ikke værd at surfe rundt på internettet via GPRS da det hurtigt bliver en pebret affære....men det er et smart og brugbart værktøj hvis der er visse informationer man meget gerne vil have "online" uden at have adgang til internettet.

mvh berpox

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 31-08-05 11:10

På Cbb er det også gratis. Der betaler man pr mb man henter. Og der er det ikke særlig dyrt, kan dog ikke huske hvad vi giver.