/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Til nebis
Fra : arne.jakobsen
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 30-08-05 12:56

Tak for deltagelsen i http://www.kandu.dk/dk/spg/73289

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 13:32

Bare så du ikke trækker dem tilbage, hvis de ikke vil ha díne stinkende point LOOL

Accepteret svar
Fra : nebis

Modtaget 100 point
Dato : 30-08-05 16:22

selv tak, her er lige et lille et at hygge dig med

Citat
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Albert Einstein

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 16:28

Tak for svaret nebis. Den kom da allerede i tråden igår, men Tak alligevel.

Som du ser giver det altid anledning til en del mudderkastning når jeg åbner en sådan tråd. Jeg har nu tænkt mig at blive ved når jeg synes jeg finder et godt tema. Der er altid nogen der synes om det og så skide være med de andre. De kan jo blot holde snuden væk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 16:33

Hvad mener du med det ævl .. er du nu paranoid igen lillearne. Du fik da masser af kloge filosofiske citater bl.a. fra mig. At du så ikke lige brød dig om dem LOOOL kan man jo gætte på hvorfor, men det blir de da ikke ringere af.

Så hit med point dit fjols.....

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 30-08-05 16:54

Undskyld for gentagelsen, det kom så mange igår, så kan ikke lige huske, hvilke der blev nævnt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 16:58

Alt forladt. Jeg syntes jo at den i mit spørgsmål nævnte fra Den Svenske Proff. virkelig havde noget der kunne få en til at tænke over livet. Laver du den næste gode tråd? AJ

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 17:06

Hvad mener du med Alt forladt.. Jeg har sgu ikke noget at undskylde... klovn. Og nej.. jeg laver ikke den næste "købevennertråd"