/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Invester i arbitragehandel
Fra : Guybrush83
Vist : 540 gange
50 point
Dato : 29-08-05 11:00

Hej!

Kender du begrebet arbitragehandel eller surebetting som det også bliver kaldt?

Et surebet er følgende:

Ofte er der så stor forskel på de odds forskellige bookmakere udbyder, at der opstår mulighed for et surebet. Dvs. at man kan få overskud på sine spil uanset udfaldet af kampen.

Et tænkt eksempel kunne være en tenniskamp.
Tennisspiller A møder tennisspiller B.
Et bookmakerselskab synes, at spiller A skal give 10 gange pengene igen mens et andet bookmakerselskab mener, at spiller B skal give 10 gange pengene igen.
Denne meningsforskel gør at uanset, hvem der vinder kampen vil man have overskud på sit spil. Med andre ord spillet er risikofrit.
Dette eksempel er selvfølgelig stærkt overdrevet, men forklarer teorien bag surebetting.

Et andet eksempel (denne gang på engelsk):
"Below are bookmakers odds for an NBA game between Miami and Phoenix
We wager $500 on Miami with betting site A at odds of 1/1.
We wager $400 on Phoenix with betting site B at odds of 6/4.
The total amount traded is $500 + $400 or $900 total.
If Miami wins we receive $1,000 from bookmaker A (our $500 wager plus a profit of $500). If Phoenix wins we receive $1,000 from bookmaker B (our $400 wager plus a profit of $600). So the profit, no matter who wins, is $100 ($1000 - $900). We make hundreds of trades like this each month that all yield between 1.5% and 10% profit."

Begrebet surebets er der ikke noget nyt i. Hvis du ikke helt forstod disse eksempler kan du bare prøve at se på f.eks.
http://www.betbrain.com/about/aboutSurebetCalculation.jsp
http://www.betxpert.com/tools/surebet.asp
eller skrive "surebet" i google. Der findes tusindvis af forklaringer.

Problemet har tidligere været, at jeg synes det har været for tidskrævende at finde disse surebets. Jeg fandt at man skulle abonnere på software, som fandt surebets, derefter skulle man melde sig ind hos over 50 bookmakere, tjekke flere gange dagligt for at se mulige spil osv. Derfor lagde jeg ideen på hylden indtil for nylig...

Da jeg surfede rundt på nettet faldt jeg over noget, et investerings firma.

Firmaet hedder Sierra Investment Club.

Konceptet er simpelt: Man investerer nogle penge hos dem, de finder surebets´ene for dig og sætter penge på dem. Med andre ord, man investerer sine penge hos dem, de gør alt arbejdet og man bliver betalt en del af overskuddet.
Firmaet tjener anslået mellem 1,5% - 10% per surebet. Derfor kan de trygt udbetale investoren (dig) 2% om ugen af det investerede beløb.

Tænk over det: Internettet vælter med bookmakere, som alle er i hård konkurrence med hinanden. Dette faktum gør, at de konkurrerer på odds, og at surebets derfor vil opstå.
Her er så et firma, som udnytter dette.

Hvis du ikke helt forstår definitionen af et surebet er dette her nok lidt svært at forstå, men hvis du derimod ved, hvad et surebet er ved du også at det faktisk er muligt at opnå dette afkast.

Det er gratis, at melde sig til men man får selvfølgelig kun afkast, hvis man rent faktisk laver en investering. Man skal minimum investere 50$.

For overhovedet at kunne melde sig til skal man have en invitationskode.

Koden er: http://www.sierrainvclb.com/?ref=Guybrush83.

Det skal lige siges når jeg referer folk til programmet, og de vælger at investere et beløb, modtager jeg en bonus fra Sierra Investment club svarende til 10% af det investerede beløb. Det er Sierras måde at give mig et incitament for at fortælle andre om programmet. Det er meget almindeligt og på ingen måde et argument for at Sierra Investment Club er et pyramidespil. Jeg ved, at danske banker giver alt fra biografbilletter til vine for at referere nye kunder, hvilket heller ikke på nogen måde gør banken til et pyramidespil.

Flere på denne side har været lidt på nakken af mig for min promovering af Studiotraffic.

I den forbindelse vil jeg bare sige, at jeg leverede alt jeg lovede i form af præsentation af Studiotraffic, besvarelse af spørgsmål, henvisninger til objektive vurderinger af Studiotraffic, screenshots af, at jeg rent faktisk havde modtaget betalinger osv. Taget i betragtning, at studiotraffic nu har eksiteret i 2,5 år, har over 230.000 medlemmer (hvilket er en forøgelse på 50.000 medlemmer siden jeg først fortalte om det på kandu for 3 måneder siden) og at det er så ufatteligt nemt at finde informationer om programmet på internettet vil jeg sige, at det er tåbeligt at stille sig så skeptisk overfor det.

Jeg leverede i hvert fald, hvad jeg lovede.

For at vende tilbage til Sierra Investment Club vil jeg igen understrege. Når du forstår, hvad et surebet er, forstår du også, hvorfor Sierra Investment Club rent faktisk virker.

Se nærmere på det. Du vil ikke blive skuffet

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 29-08-05 11:04

Her kan du se, hvordan den ovennævnte studiotrafficdebat forløb sig:

http://www.kandu.dk/dk/spg/68382

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 29-08-05 11:19

Og hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Dakota

Dato : 29-08-05 11:30

Der er jo kun tale om en annonce i et højrisiko projekt og ikke et spørgsmål.
Du bør nok anvende de rigtige fora til at annoncere dette og ikke benytte dig af spørgsmålsside.

Her har du øvrigt et link til en engelsk gut som driver dette prof.
http://www.sportsarbitragereview.co.uk/4709.html

Har selv prøvet med to andre sportsarbitrage firmaer og har begge steder mistet mit indskud.
Johnny

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-08-05 11:39

Hej Gaybrush83
Jeg kan som alle andre godt lide at tjene penge, men når det så er sagt vil jeg sige, at jeg ikke kunne drømme om, at gøre det på din måde. Jeg må også erkende, at jeg ikke har læst de link du har sat ind, hverken i denne tråd eller den anden med studiotraffic - og hvorfor??? det er simpelthen fordi jeg ikke bryder mig om din salgsteknik. Det er dig magtpåliggende, at "sælge" produktet, istedet for bare at accepterer, at andre muligvis ikke er interesserede. Som en bruger var inde på i den anden kandutråd, så minder det lidt om de vidner der kommer og banker på ens dør, og som er svære at slippe af med. At du så kommer med endnu en "salgsreklame" understøtter bare min negative holdning til konceptet....Det ligner fusk og bedrag!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-05 11:42

Hold dog op med at blive ved med at promovere for disse "svindelfirmaer"
De eneste der tjener penge er firmaerne.....

Du skal alle steder af med en mindre formue UDEN garanti for at få noget som helst.

Med hensyn til Studiotraffic var det eneste "bevis" du leverede en samling billeder af flytningen af pappenge mellem papfirmaer.

VI MANGLER STADIG BEVISER PÅ AT PENGENE ER OVERFØRT TIL EN DANSK BANKKONTO.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-05 11:48

Send mig 10.000 kr. så får du 1% udbetalt hver dag til en DANSK bankkonto.

Men du skal skynde dig - for jeg lukker om 14 dage.........

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-05 11:52

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup & humbug! Pyramidespil & plat.

Hvis det er så fremragende en forretning, hvorfor så dele med andre? Sæt dig stille ned og bliv rigere end Bille Gates. Hvorfor skal vi indblandes? FORDI VI SKAL BETALE.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 29-08-05 12:36

Jeg har nu sendt en klage over dig guybrush, syntes du ødelægger kandu.

Peter

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 29-08-05 15:16

Til dig Dakota.

I forbindelse med sådanne internetprojekter er det meget vigtigt at lave et grundigt baggrundstjek på de firmaer man ønsker at investere i. I dette tilfælde hedder manden bag Jim Wingo. Han bruger en software der hedder surebetpro, hvilket er meget pålideligt. Om ham kan jeg sige, at jeg ikke ser nogen grund til ikke at have tillid til ham. Han har 12 års forretningserfaring og to års erfaring med surbets. Denne erfaring har han primært fået fra riskfreeprofit.com.

Til jer andre:
Jeg vil endnu engang understrege, at jeg ikke er ude på at snyde nogen eller ødelægge kandu.
Jeg vil meget gerne tage de ting til mig som i siger, men det er bare så svært at finde reelle argumenter i jeres indlæg.

Tag for eksempel Refis indlæg om, at jeg ikke har bevist, at jeg har modtaget penge fra studiotraffic. Han siger, at jeg viser billeder, hvor jeg flytter penge mellem papfirmaer! Der er billeder som viser jeg har modtaget penge på min studiopay konto, hvilket er studiotraffics online bank. På dette tidspunkt er pengene stadig i studiotraffics system. Dernæst viser jeg de er overført til en e-gold konto. Da er de ude af studiotraffics system. Med andre ord: jeg er blevet betalt.
At kalde e-gold, som er en af de mest kendte og sikre internetskontoer, for et papfirmaer udviser bare så stor en uvidenhed at ingen logiske argumenter kan modsvare det.
Og helt seriøst, hvor svært er det at klikke ind på f.eks. google og skrive "e-gold" i en søgestreng. Det er jo alt det arbejde, som kræves for at bekræfte mine oplysninger. E-gold fungerer på samme måde som paypal, hvis der er nogen der kender det firma.

Jeg tror mange af jer bør spørge jer selv, hvad der i virkeligheden skal til for i føler jer overbevist. Jeg synes jeg giver jer alt, hvad i forlanger. Jeg mener når jeg også lægger billeder ud, hvad kan jeg så gøre mere.

Her er et link til studiotraffics skandinaviske forum.
http://www.studiotraffic.org/forum/forumdisplay.php?f=59

Her kan i tale med andre danskere, svenskere og nordmænd om programmet. Det behøver man ikke være medlem af selve studiotraffic for at gøre. Dette kunne måske også være en mulighed for at overbevise om at programmet er reelt.

Igen: jeg er ikke ude på at ødelægge kandu eller snyde nogen.

Jeg skal nok lade være med at lave flere af disse indlæg, hvis det virkelig er ønsket. Jeg kan bare se, at der var flere interesserede, som har tilmeldt sig studiotraffic i forbindelse med mit sidste indlæg. Jeg formodede så, at der også var interesse for dette...

Kommentar
Fra : vendelboe1

Dato : 29-08-05 21:05

Det er sundt med mistro, men det kan også overdrives. Ved mange af autosurfsiderne (som studiotraffic) får man tildelt en "startkapital" som man kan starte at surfe for, typisk 5 - 10 $, kald det pappenge eller hvad i vil, men så kan man prøve at se det vokser, i Studiotraffic ikke alverden men med 1% om dagen er man jo selv herre over hvor meget man vil satse. Der er rigtig mange autosurfsider, nogle mere seriøse end andre, så selvfølgelig skal man være varsom, jeg har selv brændt fingrene på et par stykker, bl.a. 14daily.com som lukkede efter en måned i sidste uge. Der er ingen garantier, men til gengæld kan man hente hurtige penge, Jeg har bl.a. fået 44% på 12 dage hos 12dailypro.com (jeg sætter ikke et link ind så kan i da ikke beskylde mig for det!)
Pappenge er der under ingen omstændighed tale om. Man investerer gennem anerkendte internetbetalingsfirmaer, såsom E-Gold og Stormpay o.m.a. og man kan føre pengene tilbage til din egen bank når du vil.

Og tag så lige at indstille den heksejagt på Guybrush83, det kan godt være det drypper lidt på ham, men i får meget mere ud af det end ham.
Prøv det, i kan starte med at investere 1 unit - typisk 6-10 $, men husk at surf hver dag.
Det er svært at sige hvilke der er mest troværdige, de bedste i øjeblikket efter min mening er: 12daily.com (12% daglig i 12 dage) aussieearners.com (5 % daglig i 25 dage) og StudioTraffic.com (1 % daglig i 365 dage).

Pyramidespil - Glem det det er gratis, du kan bare lade være med at investere - hvis du kan....!!!

Go' fornøjelse

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 29-08-05 21:10

vendelboe1 lav en reklame og her ryger også en klage afsted på dig, kandu er et seriøst sted ikke for plattenslagere som jer.

Regner med at du er mange milionær allerede, med alle de pyramide spil der er.

men send mig 1000,- så får du 1010,- tilbage om 1 mdr. og syntes du det er godt forrentet så sender du mig 50.000,- om 2 mdr. og venter og ser.

Peter

Kommentar
Fra : vendelboe1

Dato : 29-08-05 21:16

Hej Golfhouse,
Hvem kalde du plattenslager, det er vores egne penge vi investerer og satser, det er vores valg, det er jo helt op til dig selv og andre om i vil prøve, eftersom jeg med vilje ikke har anbragt links, så får jeg 0,00 ud af at give jer råd.
Du virker ikke så seriøs at jeg vil investere hos dig.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 29-08-05 21:23

tvivler på du har pengene,

Men det er så det næste der er vigtigt, der står jeg søger en eller flere SERIØSE, altså ikke hvem som helst.

men syntes da også dine penge er bedre givet ud hos div. spil, så mit tilbud var nu bare ment som en spøg, for at vise i tror på hvad som helst.

Peter

ps. håber du fortæller herinde når det firma i sætter pengene i lukker, og tager jeres penge med.

Kommentar
Fra : sonalias

Dato : 29-08-05 22:11

jeg er selv bruger af studiotraffic og jeg er meget tilfreds jeg har dog ikke fået nogle penge udbetalt men det er kun fordi jeg ikke har været der længe nok til at have tjent de 10$ som er minimun udbetaling men jeg kender indtil flere som har fået udbetalt penge. Og på studiotraffic satser man jo heller ikke noget hvis man er basic member, det er nemligt gratis.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 29-08-05 22:45

lyder da godt, men pudsigt at alle jer der er for hans ide er oprettet som vendelboe1 IDAG, eller som sonalias for 20 dage siden.

men oki held og lykke, lover at følge med i top 100 over danmarks rigeste, ser jer jo nok snart

med et glad smil

Peter

Kommentar
Fra : sonalias

Dato : 30-08-05 19:20

pudsigt nok så lavede jeg en kandu bruger et par dage før jeg lavede en studio bruger fordi at jeg var her inde for at spørge om det var noget.....

Kommentar
Fra : realism

Dato : 08-09-05 00:51

Hej
Ja vi er jo nogle seriøse mennesker. Jeg arbejder selv med Riskfreeprofit og de laver ca. 20 % til os pr. måned det vil sige en investering på 9.000 kr. bliver til ca. 71.000 kr efter et år. Jeg har været længe i denne branche og det er klart den bedste investering jeg har gjort.
Jeg lever af riskfreeprofit i dag.
I er velkommen til at kontakte mig for mere info.

Jens

http://realism.riskfreeprofit.com

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 08-09-05 14:32

Hej Jens!

Jeg arbejdede selv med riskfreeprofit, men lagde det på hylden. Som du nævner kan man tjene langt mere på riskfreeprofit, men så er det også dig selv der skal gøre alt arbejdet.
Jeg tilmeldte mig riskfreeprofit og meldte mig ind i over 50 bookmakere. Da jeg så skulle igang med at investere var de foreslåede surebets så lave at profitten blev ædt op af den enkelte bookmakers gebyrer. Jeg synes at før jeg havde fået set mig om og sat mig lidt ind i programmet så var jeg allerede i et større minus end jeg magtede at tjene hjem, pga. den månedlige abonnementsudgift. Jeg ved godt, at man så kan købe pladser i riskfreepool i stedet, hvis man har lyst, men alt i alt så vurderede jeg at man skulle have et større startkapital end jeg havde på daværende tidspunkt.

Ved Sierra kan man sætte så lidt som 50 $ ind og sætte dem til at yngle med det samme. De gør alt arbejdet for én.

På et senere tidspunkt har jeg da også planer om at skære mellemmanden (Sierra) væk og tjene mere ved at gøre det selv, men indtil da synes jeg Sierra Investment Club er et glimrende alternativ.

Mvh.

Guybrush83

Kommentar
Fra : realism

Dato : 08-09-05 15:22

Ja jeg var også med dengang men i dag har de lavet en pool hvor der sidder proffesionelle trader som laver ca. 20 % om måned, det betyder at hvis man compounder sine penge i et år giver det et fantastisk afkast.

9000 kr bliver til ca. 71000 her er så fratrukket de 139 $ du betaler om måned.-

Ring til mig tlf 21424346
Hilsen Jens

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 10-01-06 12:26

Hej alle jer. Ja jeg kan sq kun sige både s.t.og r.f.p. det virker... så lad dog alle de andre der ikke tror på det..være i fred de må jo i graven som fattig....ha ha

MVH. Scot.