/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Til Bauchmann, vedr KAG undersøgelse
Fra : lillespir
Vist : 546 gange
300 point
Dato : 28-08-05 19:02

Hej Bauchmann.

Tak for dit svar.

Jeg har talt med egen læge, og her blev jeg informeret om at hvis man ikke kunne bruge
en tidligere benyttet åre, kan man anvende pulsåren i armhulen.
Det med at åren ruller har jeg prøvet flere gange, og det er temmelig smertefuld.

Hilsen Rita

Accepteret svar
Fra : bauchmann

Modtaget 310 point
Dato : 28-08-05 19:16

Hej
Jeg håber at de med denne undersøgelse kan komme videre. Jeg vil ønske dig rigtig god bedring,
Stor hilsen
Torben

Godkendelse af svar
Fra : lillespir

Dato : 28-08-05 19:22

Tak for svaret bauchmann.

Tak skal du have, jeg håber også at der vil ske noget og gerne hurtigt, da jeg hader ikke at kunne passe mit arbejde og tumle med mine børnebørn.

Endnu en gang tak fordi du deltog med en kommentar.
Hilsen Rita

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 28-08-05 19:32

Selvtak. Jeg har selv samme problem, så jeg føler med dig.
Torben

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 28-08-05 21:17

Hej igen Bauchmann.

Er det også hjertet, der er skyld i at kroppen kører i tomgang,
med træthed til følge?
En nysgerrig hilsen fra Rita