/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
o ringskæde
Fra : kuurd
Vist : 1210 gange
100 point
Dato : 25-08-05 19:55

hvad skal jeg bruge til at rense min orings kæde med. ved godt man kan få mange dyre og flotte produkter. men nogen der har et godt og billigt trick. selvfølig helst uden at ødelægge kæden #gg#

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 25-08-05 20:25

Hej,

En O-ringskæde er rimelig dyr så jeg mener at du bør bruge et produkt som med garanti er beregnet til det.

Link: http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?cPath=177_186&products_id=962

MVH
DinMC

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 25-08-05 21:34

et kar med benzin og en stiv pensel... 50 kr

Accepteret svar
Fra : Niederhof

Modtaget 100 point
Dato : 25-08-05 22:27

Benzin, lugtfri petroleum, osv, er godt - hvis du tør tage chancen - hvis dine o-ringe queller (optager fugtighed fra væsken) så er din dyre kæde d-ø-d, og du har ikke sparet en øre... lyt til dinmc, det kan godt ske at andre har gode erfaringer med de alternative (gammel-kendte) produkter, men een ødelagt kæde, koster mere end mange dåser kæderens.....

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 26-08-05 09:42

En O-ringskæde koster kassen, så undgå at hjemmefix.
Jeg rensede ringene, som sidder inde i forbremsecaliberen, med benzin, og de "voksede" så de ikke kunne være der bagefter.
pris for den brøler= 16 styk a 50,-

Godkendelse af svar
Fra : kuurd

Dato : 28-08-05 16:35

Tak for svaret Niederhof. jeg holdte på det sikker og købte hos dinmc.