/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
forskel mellem outlook 2003 og lotus not~
Fra : jeanette18
Vist : 777 gange
50 point
Dato : 25-08-05 17:02

Heysasa. Jeg er begyndt at interessere mig lidt for programmet LOTUS NOTES som mailprogram, men har absolut intet kendskab til noget her. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt information om programmet i forhold til outlook 2003. Kan programmet overhovedet downloades som prøveversion osv

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-08-05 17:09

Outlook og Lotus Notes ligner hinanden, men Lotus er vist mere omfattende.
Jeg bruger den ikke ret meget, men vi har den på jobbet.
Jeg aner ikke om den kan hentes i prøveversion.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-08-05 17:12
Accepteret svar
Fra : frier

Modtaget 25 point
Dato : 25-08-05 19:07

Lotus Notes klienten kan downloades. Der er netop frigivet en ny Beta version 7.
Notes klienten er dobbelt så dyr som Outlook.
Som dokumentstyringssystem er den god, men som mail klient vil jeg langt foretrække Outlook.
Jeg arbejder med distribution og design af HTML e-mails, og her er Notes den helt store udfordring, da selv den nyeste klient ikke kan læse de mest simple HTML koder ....

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 10-01-06 00:50

Tak for svaret begge 2.