/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Nummerplade!
Fra : nillenolle
Vist : 9171 gange
100 point
Dato : 24-08-05 21:12

Hej!

Jeg har for noget tid siden set en barnevogn med en nummerplade, hvor der stod (går jeg ud fra) barnets navn og fødselsår! - Jeg syntes efterfølgende, at det er en helt vildt hyggelig ide, men har ikke kunnet opspore et sted, hvor de laver sådan nogle - er der nogen som ved hvor man kan få det lavet????

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-05 21:24

det kan I bestille hvor de laver skilte

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 24-08-05 22:07

mon ikke vi kan klare det
kik her , så er det bare at sætte dem på en plade
http://www.autostreamer.dk/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 01:38

I bor vel ikke tilfældigvis i Ålborg ?:
http://www.b-a-b-y.dk/artikler/kortnyt/shownyt.asp?ID=1811

Godkendelse af svar
Fra : nillenolle

Dato : 15-09-05 13:49

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : Babynummerplade

Dato : 15-07-06 01:31

Hei ,

Du kan få tak i nummerplader til barnevognen på
www.babynummerplade.dk
www.barnevognskilt.no

koster 275 NOK inkl fragt

Kommentar
Fra : femgram

Dato : 14-08-07 17:04

Hej
Du kan bestille nummerplader hos www.5gram.dk Pris 199,00. Levering 10 hverdage.

Kommentar
Fra : Babynummerplade

Dato : 14-08-07 20:07

vær oppmerksom på at de originale babynummerpladene kommer fra www.barnevognskilt.no eller www.babynummerplade.dk . koster ca200DKK. ca i uke levering til danmark. Disse nummerpladene er laget i refleks, noe kopiene ikke er. Litt av ideen bak babynummerpladene er at det også skulle ha ett sikkerhetselement og ikke kun for skjov.