/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
ble str!!!!
Fra : maafrandsen
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 23-08-05 19:44

Hjælp.
Vi har fået nogle bleer, fra nogle som detsværre ik selv fik brug for dem... og da vores den første kommer til november, har vi ikke helt fået lært om bleere endnu... griner.
men vores problem er at vi har fået en pose med pampers bleer, og der er forskellige motiver på, kan ikke se nogle forskel i str....
de forskellige motiver på bleerne er :
1) en gul hund der sidder med et orange tæppe over sig
2) en grøn bamse der ligger på et blåt tæppe
3) en blå elefandt med orange hagesmæk
4) en blå elefandt der ligger på maven på et lysserødt tæppe
5) en blå elefandt der ligger på ryggen på et gult tæppe.

Er der nogle som kan hjælpe os med om hva forskellen er..

Kommentar
Fra : maafrandsen

Dato : 23-08-05 19:49

forresten, så har vi prøvet at kontakte pampers, men de er ikke så hurtige til at svare. derfor vi prøver her... smiler

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-05 20:02
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 20:58

http://www.min-baby.dk/
er måske en side for jer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 20:59

og så er der jo lige - når baby endelig ankommer så finder i ud af det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-05 22:22

er der overhovedet intet sted på embalagen hvor der står angivet kg, eller f.eks new born?

Kommentar
Fra : maafrandsen

Dato : 24-08-05 09:04

vi har fået dem i en pose.... så har jo ik fået embalagen med

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-05 09:10

hvis i ikke kan bruge linkene, ville jeg enten måle størrelserne, eller ringe til en vuggestue

Kommentar
Fra : 86999984

Dato : 24-08-05 09:53

Jeg syntes I skal prøve at ringe til Bilka, de har i hvert fald altid været gode til at hjælpe os med spørgsmål, vi har nemlig været ud for noget at det samme engang.

Kommentar
Fra : ymot

Dato : 10-09-05 08:08

Hej!
Pampers laver forskellige motiver på deres bleer - også i samme størrelse! Så mon ikke bare bleerne har samme størrelse!
Hvilken størrelse du netop har fået, kan jeg ikke svare på, men hvor har du fået dem? Kan de ikke hjælpe dig?
I og for sig er det vel også ligemeget, hvilken størrelse det er, bare dit barn kan passe bleen. Håber det er tilfældet!
/Marianne