/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Filmstrimmel...
Fra : MFLudvigsen
Vist : 4838 gange
50 point
Dato : 22-08-05 21:25

Jeg har forgæves prøvet at finde et billede af en filmstrimmel, hvori jeg kan indsætte et billede, så det ser ud som et billede der er taget ud af en film.
Ligger der nogle ramme-skabeloner i PhotoShop? Hvis ikke er der så nogen der ved hvor jeg kan finde et billede/ramme?
Jeg har PhotoShop CS.

Martin

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 22-08-05 21:51

Hej!
Skriv din e-mail..jeg har en du kan få..

Dux

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-05 21:52

du kan prøve og bruge dit rektangel værktøj og så lave en firkant der hvor rammen skal stoppe og så holde shift nede og klikke på det "layer" du har lavet firkanten på og så kommer der en markering i de yderste dele af billledet mens din tidligere markering stadig er der så højreklikke på det rum som der er imellem og tryk fill with color og så vælg den farve du vil have rammen skal være

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 22-08-05 21:53

sögte lige på nettet...... der er massere at välge imellem her:

http://images.google.com/images?q=movie%20strip&hl=en&lr=&rls=DVXA,DVXA:2005-25,DVXA:en&sa=N&tab=wi

den jeg har er billed negativ ikke film negativ...

/ D

Kommentar
Fra : MFLudvigsen

Dato : 22-08-05 23:01

martin-ludvigsen@webspeed.dk

Kommentar
Fra : MFLudvigsen

Dato : 22-08-05 23:29

Har selv fundet hvad jeg søgte. Har du noget lignende liggende må du meget gerne sende det til mig.

http://i7.photobucket.com/albums/y300/gormsworld/strimmel.jpg