/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
finde adresse?
Fra : nicka
Vist : 618 gange
200 point
Dato : 20-08-05 04:39

Hej, jeg er godt klar over at det måske ikke er det rigtige sted at stille dette spørgsmål, men-

Hvor finder jeg hurtigst muligt ud af adresse eller tlf.nr på en person.

Spørger her fordi det er her jeg følger mest med, og har en fornemmelse af at jeg kan få et svar .

Hvor kan man søge, eller ringe? nogen erfaringer?

Jeg har adresse for et par år tilbage+tlfnr. men det holder ikke mere.

Det er en ret presserende ting det handler om, og ikke opsøgende pjat.

Kan i give et bud på hvordan jeg gør noget praktisk når kontorerne åbner?

Mvh Nicka

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 20-08-05 06:02
Kommentar
Fra : qfha

Dato : 20-08-05 06:50
Accepteret svar
Fra : joeson

Modtaget 200 point
Dato : 20-08-05 07:12

Hvis du intet kan finde på nogen søgesider så forsøg folkeregisteret i den pågældende kommune vedkommende har boet i

Mvh
Joeson

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-05 08:16

Du har sådan set ingen ret til at få personens adresse.
Men en advokat kan altid hjælpe dig med at formidle
dit ærinde.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 12:31

Tjah når man ser Eftersøgt så virker det som enhver kan gå ind på et folkeregisterkontor og få oplyst en adresse hvis man opgiver navnet! Med mindre personen ikke er beskyttet burde man kunne få adressen mod at betale et gebyr!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-08-05 15:39

Folkeregistret. Hvis du har navn og tidligere adresse, så kan de oplyse dig nuværende adresse. Jeg gjorde det selv for en måned siden. Det kostede 52 kr. Og det var endda en person i udlandet, jeg skulle finde oplysninger om. Det er ikke nødvendigt at tage til personens kommune. Gå ned på folkeregistret i dit eget rådhus i din egen kommune og giv dem de oplysninger, du har.

Godkendelse af svar
Fra : nicka

Dato : 20-08-05 19:07

Tak for svaret joeson.