/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Angående download af musik!
Fra : Melise
Vist : 257 gange
40 point
Dato : 18-08-05 11:46

Jeg har et spørgsmål og det er hvor man kan finde cden med: April (Dancing in the midnight sun) henne da jeg godt kunne tænke mig den jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Mange knus Melíse

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-08-05 11:47

Den sælges f. eks i pladeforretninger. Min har jeg købt i Bilka!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-08-05 11:51

Du kan købe den på http://www.recart.dk/ Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 18-08-05 11:52

Du kan downloade hos www.foetex.dk

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-08-05 12:26

Du hente dén sang eller hele April´s album på http://www.bilka.dk/musik søg på April.
Et nummer koster 8.- Hele Cd'en 80.-

Kommentar
Fra : marcmus17

Dato : 19-08-05 11:22

Du kan jo selvfølgelig også anvende programmer som ex. Kazaa, Edonkey el.lign. og gøre det gratis... At det så er ulovligt, det er jo en anden side af sagen... men det er da et alternativ, og den billigste metode (Hvis ikke man bliver taget af Antipiratgruppen, i hvilket tilfælde det vil være det dyreste alternativ)...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-08-05 14:19

marcus17> Hvorfor gøre sig til kriminel for 8 skide kroner.?

Kommentar
Fra : marcmus17

Dato : 19-08-05 15:32

ja ja taliskoko... Sagde jo heller ikk noget om at det var det bedste alternativ... Men det er da op til en selv at afgøre... !! :)