/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Platinclub..medlemmer
Fra : Bakuda21
Vist : 715 gange
210 point
Dato : 17-08-05 20:40

Hejsa...jeg kunne godt tænke mig at hører noget fra nogen som har erfaringer med platinclub online. Er der overhovedet penge at tjene, og kan man risikerer at miste penge. Er der noget som er ændret ved konceptet efter Henrik Bruhns medvirken i kontant? Det ville være rigtig rart at hører fra nogen som har nogen oplysinger om det, og især nogen som er medlem af platinclub, og har været det et stykke tid.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 17-08-05 21:24

Hvis det er det der i dag hedder Crazy winn eller noget i den retning, kan jeg sige, at jeg inden for de sidste 14 dage har vundet 2 gange. Håber det måske kan berolige dig.
Torben

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 17-08-05 21:28

Hej igen
Jeg blev lige klar over hvad det drejede sig om. Den eneste vinder er platinclub. Hvis det var som de lover, var der ingen der gik på arbejde men i stedet sad ved computeren. Tænk dig godt om. Jeg ville ikke gøre det.
Torben

Kommentar
Fra : Bakuda21

Dato : 17-08-05 21:48

Det er sådan at jeg faktisk allerede er medlem...men jeg er ikke rigtig kommet i gang endnu. Hvis man læse konceptet står der faktisk at man ikke kan miste penge på det, og det værste der kan ske er en dag hvor man ikke tjener penge. Desuden bor jeg faktisk i nærheden af silkeborg, så jeg skulle måske smutte forbi og få en lille snak med Henrik Bruhn...

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 17-08-05 21:53

Hej
Det ville være en god ide, hvis du kan træffe ham.
Torben

Kommentar
Fra : Bakuda21

Dato : 17-08-05 21:57

Jeg har allerede ringet til ham, og han var faktisk utrolig venlig, og sagde at jeg var velkommen til at komme og få en snak...

Accepteret svar
Fra : Dakota

Modtaget 210 point
Dato : 17-08-05 22:13

Hejsan
Har også talt med ham idag. Har bestilt materialet. OG jo han virker meget reel, måske har TV udsendelsen hjulpet på
seriøsiteten hos ham.
Johnny

Godkendelse af svar
Fra : Bakuda21