/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Silent Hill 4 The Room
Fra : amc
Vist : 657 gange
250 point
Dato : 17-08-05 14:30

Jeg er lige begundt på Silent Hill 4 The Room og kommet der til hvor der er en ''slange'' i loft og væg hvad skal jeg der??? Skal han være så dum at styre det er til at blive skør af

Kommentar
Fra : Bakuda21

Dato : 17-08-05 14:43

Hejsa...det er en god ide at kigge på denne side.

http://snyd.dk/display/8868

Der er en walktrough, så du altid kan se hvor du er kommet til og hvad du skal gøre..

Kommentar
Fra : amc

Dato : 17-08-05 15:04

Det er til pc...

Kommentar
Fra : Bakuda21

Dato : 17-08-05 15:11

Gør det nogen forskel....er ikke sikker.. :)

Kommentar
Fra : amc

Dato : 17-08-05 15:25

Det ved jeg ikke kan ikke finde ud af hvad jeg skal.......... :-/

Kommentar
Fra : amc

Dato : 17-08-05 15:46

Der står Anyway, moving on, take the token from
the "statue" in the open stall.
MEN JEG ved ikke hvad der menes med det HJÆLP

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 17-08-05 16:35

Du skal slet ikke bruge den der "Store slange" til noget.
Du skal derimod bruge den der sølv-mønt (mener jeg det er), til at komme igennem den ene låge ned til undergrunden.
Lågerne er på gangen, før du gå ind på den gang ved slangen. Men placer díg rigtigt når du skal bruge mønten, ellers gider den ikke.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 17-08-05 16:37

Tror bare slangen er der for at få en til at tro noget andet.
Jeg har selv gennemført spillet!

Glæd dig det er sjovt!

Kommentar
Fra : amc

Dato : 17-08-05 17:20

sølv-mønt... Hvor finder jeg den henne??????

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 18-08-05 08:16

Hun har den i hånden.
Hende der pigen/damen, der på en mystisk måde er blevet til en statue.
Er ikke sikker på det er en sølv-mønt! Kan ikke lige huske det da det er nogle måneder siden jeg spillede det!
Men hun har noget i hånden, den mønt eller hvad det nu er. Den skal du bruge, som jeg har beskrevet. Der ved porten til undergrunden.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 18-08-05 08:24

OK...Jeg må prøve igen..Er det den dame der går på wc som bliver til statue...Jeg har ikke set damen igen efter hun gik på wc....

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 18-08-05 09:33

Mener at når hun er blevet væk, skal du gå op i din lejlighed, gennem hullet ved toiletet. Så skal du gå tilbage gennem hullet hjemme ved en selv også er hun der når det er.

Skriv når du har gjort det, for mener det er sådan!

Kommentar
Fra : amc

Dato : 18-08-05 09:49

Nu har jeg været det hele igemmen igen Men der er ikke en dame eller statue...

Kommentar
Fra : amc

Dato : 18-08-05 11:05

Jeg har prøvet at strate forfra...MEN MEN jeg kan ikke finde den dame eller statue...
Jeg har også prøvet at gøre som du skriv men det hjalp heller ikke Nu gider jeg snart ikke det spil

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 18-08-05 11:42

Har din Telefon haft ringet?

Kommentar
Fra : amc

Dato : 18-08-05 11:50

ja. men jeg har lige været ude og købe ind

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 18-08-05 12:09

Jeg mente i spillet!

Når jeg kommer hjem sætter jeg spillet på, også kan jeg nøjagtigt fortælle dig imorgen, hvordan du skal gøre.
Skal jeg det for så er du sikker på hvordan du gør.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 18-08-05 12:09

Har du prøvet at ringe (31205046)

Kommentar
Fra : amc

Dato : 18-08-05 12:11

Det må du meget gerne...Og nej telefonen har ikke ringet...Jeg har vendet og vendet men der sker ikke noget

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 18-08-05 12:12

Prøver lige når jeg kommer hjem at sætte spillet på, så jeg er helt sikker på hvordan man gør.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 18-08-05 12:15

Du skal også kigge ud af den der i døren har du gjort det?
Og har du flytet det der lille bor hvor der er hul i væggen?
Og taget tingene i køleskabet?
Og lytet til radioen.??

De ting mener jeg man skal have gjort.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 18-08-05 12:20

Det her jeg prøvet...
Kan da lige prøve igen...

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 18-08-05 12:22

Jeps.

Men skriver lige senere idag eller imorgen så du kan komme videre.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 18-08-05 12:22

Har du brug for en gmail så sig til..
Så kan du få en af mig

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 18-08-05 12:24

Hvad er en gmail ??

Kommentar
Fra : amc

Dato : 18-08-05 12:36

En mail på 2,5 GB
Så kom jeg vider man skulle kigge ind i hullet i væggen så ringet telefon..
Skriv hvis du vil have en gmail...

Accepteret svar
Fra : Dirty_joker

Modtaget 250 point
Dato : 18-08-05 16:36

Og hende damen er der nu ikke?

For ellers kan jeg godt fortælle dig hvordan du gør.
Har nemlig husket rigtigt.
Prøvede lige her for 1 time siden.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 18-08-05 17:06

Jo hun er der nu...Er ikke kommet vider....Men skal spille imorgen...

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 19-08-05 09:48

Tak for svaret Dirty_joker. Så vil jeg prøve at komme vider idag... Jeg takker for denne gang...Nu håber jeg spillet er godt..

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 19-08-05 11:42

Lige et godt råd.

På et tidspunkt er der en jeg ikke vil afsløre hvem er, men han ligger en dukke, som man kan vælge at tage eller lade ligge.
Et godt råd: TAG DEN IKKE!

Det vil i hvert fald blive værst for dig selv.