/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Ustabilt internet
Fra : ras65
Vist : 859 gange
60 point
Dato : 14-10-02 23:08

Jeg har TDC 256/128 internet. Jeg kører over en hub = D-Link. Men mit internet er pisse ustabilt går ned mindst 1 gang om dagen ! Og det samme i Cs hvor min ping svinger fra 30 - 400 - det er ret træls. Findes der ikke en måde sådan jeg kan gøre mit internet mere stabilt ?

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 14-10-02 23:12

1) hvad mener du med går ned ???
2) sidder der flere computere i samme hub som er aktive når din ping er dårligst, så bør du købe en switch som kan fåes til 3-400,- kr.

Kommentar
Fra : ras65

Dato : 14-10-02 23:25

1) Den hopper simpelthen af internetet
2) Ja der er fler computere til, men de er ikke aktive når min ping er dårligst

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 60 point
Dato : 15-10-02 08:36

D-link er kommet med en bredbåndsrouter med indbygget 4 ports switch..KANON lille sag... til omkring kr. 600,- Den hedder: DI 604.
Har selv fået en og kender flere som har købt en Alle er blevet glade, min blev ovenikøbet hurtigere end med hub.. min var også til tider ustabil, men nu er der fuld skrue på
Glade Madmikk

Kommentar
Fra : ras65

Dato : 15-10-02 11:53

tak for dit svar ! Nu har jeg faktisk købt en DI 604. Men jeg er sq lidt dum! Kan ikke finde ud af det :?
Kan du måske hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-10-02 08:55

Hej ras65,

har du fået løst dit problem eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup