/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vildt tun til maxi k?
Fra : _Anders
Vist : 658 gange
125 point
Dato : 16-08-05 19:42

Hey...
her om ikke så lang tid køber jeg en puch maxi k model som jeg gerne vil have til at blive rimelig vild. så jeg ville lige hør om i ikke kunne give nogle forslag til nogle gode sammensætninger, og så lige hvor hurtig den ca. vil komme til at køre. det skulle helst være std eller lignende udstødnin, fordi det er nok det ensete min forældre kan se...

må også gerne lige sige hvad det ca vil koste...

takker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-05 09:30

hvis det ikke skal koste noget og den bare skal kunnne køre cirka 60.. skal du plane topstykket hakke stemplet og få fjernet plumben i cylinderen. når dette er gjordt er det en god ide at købe et andet tandhjul til den for ellers tager den bare omdejninger af helveds til.. men sådan et tandhjul koster ikke så meget cirka en 50kr..
du kan også om dysse karburatoren det koster en 20-25kr.. for der er en begrændsning i luftfilteret som går ind i selve knallerten..
du kan også købe en større cylinder men så skal du også have en anden karburator og nok også en ny udstødning og det vil løbe op i en 1000-1200kr..

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 18-08-05 09:32

www.stc-tuning.dk
de har et komplet kit med cylinder, stempel topstykke karburator og en udstødning som ikke ser udlovlig ud, i forhold til de andre der findes. Jeg har selv kørt med den udstødning og den er bedre end std, og den larmer mindre.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 18-08-05 09:32

glemte lige prisen...
1200,-
og så burde den gerne køre 80 kmt eller lign. Husk at forstærke stellet.

Kommentar
Fra : Puchmeister

Dato : 24-08-05 16:22

Den bedste og billigste side til puch-tuning er www.west-import.dk
Her kan du købe proffessionelt sammensatte tun-set og nogle sæt med den mildeste tun-udstødning (3,5 heste) som kun kan ses på forrøret hvis man er hardcore. Før dette skal du selvfølgelig have boret eller købt en tun cylinder og det samme gælder stemplet..

Accepteret svar
Fra : Puchmeister

Modtaget 125 point
Dato : 24-08-05 16:24

ca.. 1200-1500 kr

Godkendelse af svar
Fra : _Anders

Dato : 29-08-05 20:26

Takker

Kommentar
Fra : svend316