/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Spørgsmål til penis ringe
Fra : 10.Totti
Vist : 5968 gange
100 point
Dato : 14-08-05 23:46

ja man kan jo købe de der penis ringe til og sætte om dyret....men vil lige høre hvordan de fungere osv....altså ska man bar sæt den på så langt nede på den som muligt`??? hva gør den godt for?? er den farlig osv....grunden til jeg skriver penis ringe er fordi har set dem i sæt med 2 i

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-08-05 00:10

Det er blot ringe af plastik.
De klemmer om pensi, nogle mener det er rart, andre ikke. det er smag og behag :)
Ja, de skal sætte på ved roden, eller hvor du syntes bedst om :)
Er dog ikke meningen at ringen skal ind i skeden også, derfor sættes den på ved roden.
Derfor sættes den på ved roden.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-08-05 00:11

Her finder du masser af den slags lege tøj : http://www.6-butik.dk/

Enjoy

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 15-08-05 00:17

men er det noget med man kan holde sin eraktion længere så

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-08-05 00:24

Hmmm.. det er jeg umilbart ikke klar over.
Men tror måske du kan få en ring der er så "stor" så den den også omkranser terstiklerne. Altså penis og terstikler i samme ring.
På den måde klemmer den jo også på selve sæd strenge. Dvs, når manden "kommer" bliver sæden holdt tilbage.
Så istedet for at komme, for han faktisk en orgasme. Og er klar til en ny omgang da han stadig ikke er kommet af med sin sæd.

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 15-08-05 00:29

ja, i høj grad! - en penisring har den virkning, at den eriktionen bliver længere og hårdere kan man sige... dem, jeg kender sætter man om 'hele' dyret - dvs. om pikken OG nosserne - ´nogen gange er det ringe af plastik, nogen gange en læderrem, der sættes sammen med en trykknap, den sidste er den letteste at have med at gøre. Hvis man overhovedet skal have en fast ring om den hele, ja, så må man smøre sig ind, for for få dyret igennem - først den ene nosse efter den anden, og så 'dyret' til sidst... jeg skulle da gerne hjælpe dig !

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 15-08-05 00:30

- og sæden bliver altså ikke holdt tilbage, sikke dog noget vrøvl!!

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-08-05 00:32

og sæden bliver altså ikke holdt tilbage, sikke dog noget vrøvl!! - men ved du så hvad det er for noget snak om at man kan holde sæden tilbage, og derved få orgasme ? Det kan man da ved at klemme på sæd strengen ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 00:36

penisringe bør bevirke forlænget erektion og kraftigere udløsning - og er et fælles legetøj der kan varieres så begge parter får udbytte af det De kan placeres helt fra roden af penis til godt oppe mod hovedet - specielt gele-gummiringene er gode til det sidste stykke hvor kontakten til partneren er direkte.

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 15-08-05 00:37

næh, men hvis man vil forhindre sig i at komme er det en god ide at klemme om penishovedet - eller under det - men Trine08, har du da en pik??? - man skulle næsten tro det, når du nævner, man kan holde sæden tilbage ved at holde på sædstrengen. Prøv du lige, om du kan finde den - eller dem altså, når du er ved at komme...!!

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-08-05 00:42

Nå, det ved jeg åbenbart ikke noget om kan jeg forstå :S
Men dvs jeg har en del tilgode Weeeeeeeeeeeeee tutifrutti......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 00:43

trine - at holde sæden tilbage kaldes at ejakulere - grow up og til jer alle - drøm interessant

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 00:44

øhhh grow up ??? Mente vist slå det op

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-08-05 00:46

starguy < nej, har jeg dog ikke. Men har altså hørt/læst at man kan klemme på den streng. Jeg kan så ikke huske om den sidder mellem penis og testikler, eller penis og ....numsen.
Grunden til man skulle gøre det var at give manden en orgasme, istedet for at få ham til at komme.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 00:50

trine - hvad er forskellen på at komme (få udløsning) og få orgasme ??????

Fjerner fluebenet nu men vender stygt tilbage

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-08-05 00:52

http://www.e-psyk.dk/leksikon/leksikonmain.asp = Ejakulere: At få sædafgang og for det meste også orgasme.

Læg mærke til orderne: for det meste også orgasme. Sædafgang og orgasme er 2 forskelige ting.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 01:00

hahahahaha vidste det var der du ville hente nogen ord

(sorry kan ikke lade være med at drille dig af og til )

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-08-05 01:03

miridtdk < det er helt ok.
Jeg kan bare ikke finde ud af om i mener at Sædafgang og orgasme er det samme ?

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 15-08-05 01:22

men er det farligt? altså hvis man har den på for længe?`? nogen der gider kigge på http://www.lovetoys.dk/category.asp?id=61

og se om der er en af dem i kan anbefale...helst ik for dyr

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-08-05 06:47

Mirit skrev.

Citat
at holde sæden tilbage kaldes at ejakulere

Og afslutter med at fortælle Trine hun skal "Grow Up"

Ups Mirit!

(sorry kan ikke lade være med at drille dig )

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 15-08-05 08:37

- var lige inde og kigge på lovetoys. dk - om den er farlig, spør du - nej, det vil jeg nu ikke sige, den er. Selvfølgelig, hvis du har fået dig en alt for lille på, som jo næsten er umuligt, så vil den gøre ondt, lige så snart, du får stiv pik, eller det vil gøre ondt i pikken mener jeg selvfølgelig - fordi, blodet ikke kan løbe tilbage til kroppen overhovedet. Du kan trygt gå i gang med at lege, for hvis det gør ondt er det ikke længere legetøj - og hvis ringen på noget tidspunkt bliver ubehagelig, så tager du den bare af igen. Så den er ikke farlig at have på i længere tid, men den kan måske være ubehagelig at have på, netop hvis den er lidt for stram, så hvis den på nogen måde bliver ubehagelig, så kan det være tegn på, du skúlle have en ring nummeret større...!

Hav en dejlig søndag...!

Starguy

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 15-08-05 10:00

Kender en ambulancefører og de har set nogle sjove tilfælde på skadestuerne, fordi folk bruger jernringe, som de ikke kan få af igen og den bliver derfor mørkerød/underlig blålig farve, så hold dig til noget der hurtigt kan komme af igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 10:38

creamy ... ja ups for for ordet UNDGÅ forsvandt i farten (BRØØØØLER)

jelly ringe er ikke at foragte for nogen af parterne og gør ikke ondt

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-08-05 13:40

Rent anatomisk sker jo det, at du staser op. Det vil sige hindre blodet i at løbe tilbage.

Denne taktik bruges også i bondage verdenen, da det på et tidspunkt vil være mere eller mindre behagligt, alt efter ønske. Men for en sikkerheds skyld så køb en der kan klippes i... Det er sikkert ikke den store videnskab at bruge sådan en fætter...(?)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 15-08-05 15:40

Tja Totti - hele fidusen i en penisring er jo at forlænge rejsningen, altså sørge for at det blod som bliver pumpet ind i svulmelegemet ved rejsning ikke har så god mulighed for at løbe tilbage. Derfor er det meningen at den skal være stram
----------------------------------
Hvis du forsøger med en af de billige af stål, så må du igang med skydelæredet først, hvis den er for stor har den ingen virkning, og hvis den er alt for lille, ja så må du løbe rundt med jern på resten af livet - eller indtil den får en mistænkelig farve og må klippes af - du vælger selv om det skal være ringen eller penis
--------------------------------------
.... og til alle de kloge tøser må jeg lige sige at ejakulere (ejakulation) ikke er at holde udløsningen (sædafgangen) tilbage nærmere tværtimod, da det fine ord simpelthen betyder at få udløsning kom igen
--------------------------------------------------
Hvis sædafgang og orgasme er det samme, så håber jeg da kun at det gælder mænd - ellers forstår jeg bedre hvorfor så mange kvinder må simulere orgasme
-------------------------------
Selvfølgelig er en sædafgang lig en orgasme for mænd, for kvinder har jeg oplevet at en orgasme kan svinge lige fra nogle skrig der kan høres i Sverige til en sprøjten rundt i lokalet med diverse kropsvæsker - så er der også dem der bare sukker lidt i det stille mens de vender det hvide ud af øjnene
Prøv nu først med en af gummi Totti, sådan en som kan strammes under neden, det må nærmest være det man kalder "one size"
Rigtig god fornøjelse
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 15:52

Benny
Jeg fik vist da lige sagt at der smuttede et ord - men den får jeg vel at høre for i al fremtid

Hvis penis får en mistænkelig farve så er der sq da fare på færde - hvis den ikke bare lige bliver lidt blå af anstrengelse over en kortere periode

sålænge I knægte ikke formår at gøre jeres arbejde ordenligt kan i for hulan da ikke forvente at konen/kæresten/kællingen ikke simulerer orgasme - hvis hun da holder af jer - eller vil af med jer lidt hurtigt

Hold da kæft - tænk hvis min første kæreste havde turdet bare tænke tanken om at bruge legetøj i sin tid ... nå skidt der er gået for længe til at spekulere over det - det skulle da lige være om han nogensinde fandt ud af det Husker hvor ilde tilmode han blev da jeg var den der købte gummi - for ville søreme da ikke vente til pensionsalderen med at lege

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 15-08-05 15:59

OK OK mirit - det var kun for at drille lidt
Hvem ka´ ? - vi er da heldigvis andre end BILKA

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 16:12

jeg er heldigvis da ikke helt uvant med at blive drillet

Bilka - min bare - det er jo ikke til at komme til når man ikke har bil (og bor rigtig langt fra)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-08-05 00:46

Citat
På den måde klemmer den jo også på selve sæd strenge. Dvs, når manden "kommer" bliver sæden holdt tilbage.
Så istedet for at komme, for han faktisk en orgasme. Og er klar til en ny omgang da han stadig ikke er kommet af med sin sæd.

Mangler en "ryste-på-hovedet-smiley" her

Citat
Prøv nu først med en af gummi Totti, sådan en som kan strammes under neden, det må nærmest være det man kalder "one size"

Og pas i den forbindelse på, ikke at få skindet i klemme

Og sådan en fidus, virker ved at opstemme blodet, som tidligere nævnt, kaldes det stase.
Og det kan blive en alvorlig sag, for hvis kalorius svulmer for meget op ( hvis omtalte ring er for stram) og du ikke har mulighed for at fjerne indretningen ret hurtigt, kan det i værste fald ende med bristede blodkar og hvad deraf følger.

Men okay, et advarselstegn er som bennymanden så malerisk beskrev det, en mistænkelig farve (i dette tilfælde vil den antage blå/lilla nuancer og du vil sikkert mærke det spænder ubehageligt), og så har du et problem, for hvis ringen er alt for stram, kan den sidde så du faktisk ikke rigtigt kan komme til at fjerne den igen

mvh dova

Accepteret svar
Fra : janemli

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-06 03:00

SUper

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 01-03-06 03:02

Tak for svaret janemli.