/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Tak for underholdningen, bennymanden
Fra : BjarneD
Vist : 784 gange
500 point
Dato : 13-08-05 23:46

500 strafpoint for ikke at lystre.

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 14-08-05 00:11

Godt nok BjarneD - han er ved at være lidt dygtig ham bennymanden

Accepteret svar
Fra : _kmh.

Modtaget 500 point
Dato : 14-08-05 16:56

De er squ skøre de romere - har i ikke andet at bruge jeres point til ?
Men underholdende læsning bliver det da jævnligt til !
Jeg vover at skrive i denne tråd, da jeg kan se du allerede har sat pointene til BjarneD
Denne "Skærm" blinker hele tiden - men jeg blinker bare igen, så vi hygger os.
hilsen Karen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-05 17:25

_kmh. , du er som alle andre velkomne til at deltage, men det er nu mig der har dedikeret pointene til Bennymanden nu får vi så se om han vil være med.
Hvis jeg skal være ærlig så er denne tråd en protest imod "vennepoint" og "tak for deltagelsen point", men selvfølgelig med et glimt i øjet. .
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : _kmh.

Dato : 14-08-05 18:37

Jamen det forstår jeg godt BjarneD - jeg vil nu helst bruge mine point til at stille spørgsmål som kan hjælpe mig i min hverdag.
Mange gange kan svarene jo også være andre til hjælp
Selvfølgelig kan der indkomme flere brugbare svar, så at der uddeles point til andre når et spørgsmål er besvaret kan jeg egentlig også godt forstå.
Måske burde det være sådan, at man kunne dele de udsatte point imellem flere gode svar, men det er sikkert også vanskeligt.
Men god fornøjelse til både dig BjarneD og til Bennymanden - jeg læser med fornøjelse om jeres udskejelser her i kandu.
hilsen Karen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-05 19:32

Måske skulle man gå lidt mindre op i point og lidt mere i at hjælpe med gode svar.

Godkendelse af svar
Fra : BjarneD

Dato : 20-08-05 11:21

Tak for deltagelsen _kmh..

Nu lader vi legen stoppe for mit vedkommende på denne måde.