/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
WoW
Fra : lars.dk
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 12-08-05 00:21

Hej jeg er begyndt at spille wow world of warcraft men når jeg så tager et screenshot og går ind i mappen screenshots så er det TGA-fil jeg har ikke noget der kan åbne den fil hvad gør jeg???

PS. vis man ikke lige husker og købe et gamecard til tiden og de lukker ens konto kan man så få den op igen så man ikke mester sin mand

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 12-08-05 00:26
Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 12-08-05 02:04

jaja de gemmer det på en sever til du indbetaler igen men hvorlænge de for lov og ligge ved jeg ikke,Ang det med og åbne den fil så prøv lige og søg på google så finder du sikkert ud af hvad du skal bruge.

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 12-08-05 02:06

hvilken sever spiller du på for vis du er på bloodhoof så kan vi jo mødes har selv to figurer på den sever nå men hyg.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 12-08-05 06:51

Hejsa.

Ja, de gemmer din Character, men kun i 6 måneder.. Så vidt jeg husker.. Kan dog ikke umiddelbart find nogen dokumentation for dette..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-05 07:04

Altså jeg bruger photoshop CS2 som du kan downloade gratis på https://www.adobe.com/login/login.jsp?code=32000&next=/products/tryadobe/download.jsp?ftpID=2725

du har 6 måneder til at købe dit gamecard og så indregistrere det ellers bliver din mand slettet og din bruger bliver sat til idle. (det vil sige den er gået i stå ind til du bruger den igen)

Godkendelse af svar
Fra : lars.dk

Dato : 12-08-05 08:47

Tak for svaret tedd.