/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
mellemrum mellem tænderne
Fra : shallowbay
Vist : 474 gange
10 point
Dato : 11-08-05 19:09

findes der et eller andet hammer og skruetrækker trick mod et kæmpe mellemrum mellem fortænderne...?? (bortset for togskinner)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-05 19:10

Plastic fyldinger, men tal dog med tandlægen om det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-08-05 19:12

ja bare knald dem alle ud og få et gebis

Nej der findes visk ikke en nem og hurtig måde på mellemrum mellem fortænder, men du kan evt. få en flig sat på hos tandlægen som overhovedet ikke kan ses.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 10 point
Dato : 11-08-05 20:12

Hør, det lader da til, at du har nogen komplekser over dit udseende.

Først højden og nu, at du "spreder fortænderne når du griner".

Du skal kun være glad for, at dine tænder ikke sidder "muret" sammen, da de så er nemmere at holde rene og ikke så let giver anledning til cariesangreb.

Men hvis du mener det er så stort et problem, så tal med tandlægen om det.
Hvis det er fordi tænderne er skæve, kan de rettes, og hvis de ikke er skæve, kan man få noget sat på.

Det har sangeren Kirsten Siggård forresten fået gjort for nogen år siden.

mvh dova

Kommentar
Fra : shallowbay

Dato : 11-08-05 21:18

intet er skævt. jeg ved de er nemmere at holde rene, men det er nu alligevel et lidt for stort mellemrum. Jeg ville være tilfreds hvis det bare kunne blive lidt mindre... Men jeg snakker med min tandlæge...

Godkendelse af svar
Fra : shallowbay

Dato : 17-01-06 08:39

Tak for svaret dova.