/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Styr på filmene med database
Fra : dreyer
Vist : 856 gange
100 point
Dato : 10-08-05 17:25

Jeg har efterhånden en del film jeg gerne vil ha' styr på. Findes der en fleksibel og nem database eller lignende, der evt. også kan hente data fra f. eks. IMDB? Og hvad hedder den i så fald?
Den skal kunne generere lister og sortere efter forskellige kriterier, og i det hele taget være rar.

Hilsen
Dreyer

Accepteret svar
Fra : DJ_Puden

Modtaget 110 point
Dato : 10-08-05 17:47

Jada! Movie Collector (www.collectorz.com)

Der søger du filmen på imdb gennem programmet, som automatisk henter data ned om filmen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-08-05 17:53
Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 10-08-05 20:21

hej nu hvor du skriver imdb
der kan du oprette dig som bruger og lave en liste med dine film

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 11-08-05 10:02

Hej!
Tak for forslagene! Jeg vil lave noget research og så vende tilbage med nogle point (så fremt alt går efter planen).
Det med IMDB vidste jeg godt, men jeg foretrækker at ha' det lokalt. Men tak for tippet alligevel.

Hilsen
Klaus

Godkendelse af svar
Fra : dreyer

Dato : 12-08-05 13:54

Tak for svaret DJ_Puden.
Movie Collector er ikke perfekt, men klarer fint opgaven når man overtaler den.
Den anden kunne jeg slet ikke få til at starte. Den stoppede før den gik i gang med en "runtime error", hvilket gjorde valget ret let...

Hilsen
Dreyer