/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Beton flise - kender I typen?
Fra : olavur
Vist : 716 gange
200 point
Dato : 10-08-05 13:20

Hej!
Jeg har købt beton fliser af en person, som købte dem i Scrabster, Skotland.
Jeg står nu og mangler et par fliser, men har ingen type/sælger at lede efter. Jeg har et billede liggende, som jeg kan sende til jer via mail. Det ville være nemmest for mig, hvis jeg kunne finde dem i Danmark!
Jeg har dem i grå, gul og rød farve. Størrelsen er ca. 400X400X40 mm.
Min adresse er: olavur77@hotmail.com
vh
Olav

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-08-05 14:28

Kontakt den person du har købt fliserne af, han må kunne sætte dig i forb. med Scrabster i Skotland. Eller søg selv på Scrabster i Skotland.

Kommentar
Fra : olavur

Dato : 10-08-05 14:47

Det kunne han ikke. Der var godt nok et nummer af en eller anden art på fliserne, da jeg fik dem, men det har jeg smidt væk. Har prøvet Scrabster/google - uden held. Jeg har lagt over 300 stk. og mangler 12 til at gøre arbejdet færdigt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-05 14:52

Kan du ikke lægge billedet her på kandu?

Du kunne jo være heldig, at en af brugerne kunne genkende fliserne.

Kommentar
Fra : olavur

Dato : 10-08-05 15:30

Hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-05 19:10

http://www.undiscoveredscotland.co.uk/thurso/thurso/ måske du ad denne vej kan finde firmaet??

Kommentar
Fra : olavur

Dato : 12-08-05 11:29

Der var heller ikke noget....

Kommentar
Fra : jmk1966

Dato : 28-09-05 14:25

Der er mange produktioner af fliser og sten der udgår og ikke længere kan skaffes, og der er også mange firmaer der lukker inden for brancen ( er selv brolægger ). Din største chance for at finde fliser af samme producent er at sætte en søgeannonce i en Skotsk avis/netavis, der svarer til Den blå avis, eller lede i en sådan. Du kan også lave lidt om på din belægning så det kommer til at passe, e.v.t. lægge en bord omkring hele belægningen (2-3 sten i rækker) eller omkring hver flise, eller omkring fire fliser samlet i en kvadrat. Borden lægges i chaussesten og kan fås i mange forskellige farver. Held og lykke