/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Coton de teluear
Fra : hvidtiger
Vist : 2702 gange
50 point
Dato : 10-08-05 11:22

Er ikke sikker på at det staves sådan!..Men jeg har ledt efter den race, men kan kun finde et sted i danmark gennem gul og gratis og dba..Og de kostede 8000kr stykket og skulle smide et despositum på 3000kr..Nogle der kender en der vil sælge sådan en, helst tæve???

Og er de så dyre som jeg har set?

Mvh Hvidtiger

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 10-08-05 12:02

http://www.canis-minor.dk/coton_de_tulear.htm
prøv denne side der er både en klub og flere kenneler at vælge imellem
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 10-08-05 12:19

Nu ved jeg jo ikke hvor i bor, men Dans kennel klub har udstilling i Odense den kommende weekend, og om lørdagen er der meldt 23 hunde til af rasen Coten de tulear, og de vises frem i ring 5. Men prøv at kigge på siden. Prisen lyder meget rigtig, og kan måske også være højere for en hund med gode papirer.
Med venlig hilsen Nanahund.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 10-08-05 14:17

Hej.

Her køber du din hvalp, jeg kender opdrætter personligt og de laver KNALD gode hunde.

Min genbo har en derfra, en lækker, stabil og dejlig hanhund.

Kennel Coton-Land
Lillian & Preben Petersen
Bogøvej 4
4060 Kirke Såby
tlf 4649 9748
coton-land@sol.dk
http://www.coton-land.dk

Man diskuterer ALDRIG pris, man betaler bare, når man har fundet den race man vil have.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-08-05 14:42

Hej, hvidtiger.. Njah, der er vist ingen, der vil ynke dig på grund af prisen 6-10000 er meget normalt for en racehund.

Og når du så har kommet dig over chocket, så får du det næste chock: Selv om man er indstillet på at betale, hvad hvalpen koster, så er det ikke sikkert, at der overhovedet er hvalpe til salg de første mange måneder....

Men tag på udstilling og kik på hundene, tal med de almindelige ejere (kennelejerne har ikke altid tid på en udstilling) Og find ud af, hvor der er hvalpe undervejs. Hvis du køber udstillingskataloget(ca. 50kr), så har du navnene på ejere og opdrættere med hjem...

Husk, at der er ikke tale om at købe en ting, men om at adoptere et levende væsen. Det er både hvalpen og dig selv, der skal gennem en godkendelses-proces.
Udstillinger kan du finde datoer og sted for på DKK's hjemmeside:

http://www.dansk-kennel-klub.dk/1