/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
grafikkort problemer
Fra : Jedi_mind_tricks
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 09-08-05 22:21

jeg har et problem hver gang jeg starter et spil kan jeg godt komme ind i spillet's start menu. men når spillet starter så man skal spille selv går den ud og skriver en fejl raport "Temp\WERE.tmp.dir00\appcompat.txt" jeg har spurgt rundt omkring og de siger at der er min grafik kort driver som er for gammel så jeg opdatere den jo selvfølig men den bliver ved med at gå ud af spillene og det sjove er jo også at nogle af spillene er nogle jeg har spillet mange gange altså som den går ud af havd skla jeg gøre??

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 09-08-05 22:33

søgte lidt på nettet og det er åbenbart en meget kendt fejl for der er mange tråde på nettet om lige netop den fejl,men prøv at kopiere "Temp\WERE.tmp.dir00\appcompat.txt" ind i googles søgelinie så er der en masse tråde du kan læse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-08-05 22:35

Har du også fundet den rigtige driver - eller lader du den bare opdatere sig selv.
Nu har du vel ikke sat skærmens "opdateringshastighed" for højt.

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 09-08-05 22:58

jeg har læst alt hvad jeg kan på google om det og det ser ikek ud til at der er nogle der er kommet til noget endeligt svar..?

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 09-08-05 22:59

"opdateringshastighed" for højt.?? kan godt være jeg ahr rodet med det hvor laver jeg det om ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-08-05 23:05

H-klik på skrivebord >egenskaber >indstillinger>avanceret>skærm>der kan du se det, men hvad din skærm kan tåle ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 09-08-05 23:33

den kør på det den må 60 herz hvad kan der være galt ??

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 09-08-05 23:47

60 hz er standard for win xp
når du opdatere dine driver ins. du så bare oven i eller fjerner du dem først ?
hvilket grafikkort er det?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-05 00:30

Hvis det er et kort med Nvidia chip kan der opstå problemer hvis man ikke har afinstalleret Nvidia display driveren via tilføj/fjern programmer, Nvidia anbefaler at gøre det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-05 00:31

..altså afinstallere før opdatering (sorry).

Kommentar
Fra : Jedi_mind_tricks

Dato : 10-08-05 17:02

det har jeg prøvet nu og den gider stadig ikke den gør det samme??