/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Afsendning af sms?
Fra : ZIKE
Vist : 717 gange
10 point
Dato : 14-10-02 00:03

Siden www.coolsms.dk er stoppet med afsendning af gratis sms, mangler jeg et eller flere steder som acceptere gratis sms til alle operatører.

Accepteret svar
Fra : ansjos

Modtaget 20 point
Dato : 14-10-02 00:27

Hej ZIKE.

Her er et par links til sms-sider:

www.telebesked.dk
www.sendsms.dk
www.lynsms.dk
www.smartsms.dk (også med sms via e-mail-program

Håber at det er noget du kan bruge

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 14-10-02 07:40

Hej ZIKE og ansjos

Har lige prøvet alle 4 muligheder til afsendelse af sms. Ingen beskeder er gået igennem, om de kommer engang er ikke til at vide, men jeg tvivler.

Prøv http://www.danmark.com/ om det kræver man har sin mobil ved TDC, (man skal registreres for at benytte muligheden) er jeg ikke klar over, men hvis det er tilfældet virker det, og de går igennem med det samme. Dog kan man her kun sende 10 sms om dagen, men er vel som regel også tilstrækkeligt.

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 14-10-02 07:48

http://www.tdcmobil.dk/

Det var denne link der skulle være sendt..........

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-10-02 06:31

prøv at søg i gruppen... der har vist været en 2-3 posts inden for et par
dage....
www.megaforums.ru her kan du ihvert fald sende til alle. det er en russisk
side hvor man skriver tekst i det store felt og mobil nummer i det lille til
højre under det store felt... Husk 45 foran numre til DK (ikke +).... for at
sende skal man trykke på den mærkelige tekst, som er inde i firkanten til
højre (ikke uden for teksten, så bliver den ikke afsendt)....

Håber du kan bruge det til noget

--
----------------------------------
Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794
----------------------------------

"ZIKE" <ZIKE.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:TWlq9.102123$Qk5.4529508@news010.worldonline.dk...
> Siden www.coolsms.dk er stoppet med afsendning af gratis sms, mangler
> jeg et eller flere steder som acceptere gratis sms til alle operatører.
dette indlæg :
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 14-10-02 09:09

Hej Zike,

hvis du har ICQ ka' du også bruge den til at sende SMS'er med...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 14-10-02 09:58

@ grethes

Jeg har lige testet:
www.lynsms.dk
www.telebesked.dk

begge sms'er kom indenfor ½ minut... ????

/Philip

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-10-02 13:43

> Siden www.coolsms.dk er stoppet med afsendning af gratis sms, mangler
> jeg et eller flere steder som acceptere gratis sms til alle operatører.

http://www.vindenand.dk/sendsms

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-10-02 18:36

"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> wrote in
news:aodkqo$8bm$1@sunsite.dk

> www.megaforums.ru

og hvis du vil have den på et sprog man kan forstå ;)
http://www.translate.ru/eng/ - ikke verdens bedste oversætter, men
det er da til at forstå meningen ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."
http://hs235.dk | @spammer.dk <- spamfri emailadresse ;)

Godkendelse af svar
Fra : ZIKE

Dato : 15-10-02 23:22

Men gætter på at ingen af jeres forslag kan sende til mobiler med teledk som operatør?
- Nogen der ved om at teledk har planer om at få deres gateways osv op igen, sådan at man rent faktisk kan sende til deres kunder via nettet?

\\ZIKE

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 15-10-02 23:40

Hej Zike,

såvidt jeg ved ka' du med ICQ sende til hvemsom helst der har en mobil telefon, mere eller mindre hvorend de befinder sig i verden, såfremt disse lande har mobiltelefon understøttelse...

men du ka' med ICQ sende SMS'er til Australien, Japan, Amerika, hele Europa osv... og også til folk der har TeleDanmark som operatør...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 16-10-02 07:37

Jeg benytter selv http://www.tdcmobil.dk og har selv TDC-mobil, og den kan sende til alle andre uden problemer. Så hvis du selv har TDC kan du benytte den.

Mvh
Grethe