/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  Muncken 100
Thief
Fra : SlowPols
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 06-08-05 20:00

Hejsa! Jeg leder efter et kostume ligesom Garretts fra spillet Thief. Det skal helst være en nøjagtig kopi af det i spillet i højeste kvalitet.
På Forhånd Tak

PS: Jeg oversætter lige så alle kan forstå det

Hello! I'm looking for a costume their looks like Garrets from the game called Thief. It should rather be an exact copy from the one in the game in the highest quality.
Thanks Advanced

PS: I will just translate so everybody can understand

Kommentar
Fra : epidedymittis