/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Gilera Stalker
Fra : neccc
Vist : 593 gange
25 point
Dato : 05-08-05 16:19

Hejsa

er der nogle der ved hvad en Gilera Stalker kører med som standart dysse når en er lovlig.. sådan ca.??

Accepteret svar
Fra : jespereh

Modtaget 35 point
Dato : 05-08-05 16:25

Nr. 72

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-08-05 16:57

ca 32 km/t
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-08-05 16:58

Den skal have en 76 dyse når begrænsningerne er taget.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 05-08-05 17:12

ok, jeg er ved at lave en som der er købt på politi auktion, hvor der er kommet vand i motoren, så jeg har haft det hele skildt ad, og sat nye lejer i og det hele pakinger osv. nu skulle jeg så have den startet for første gang, og det var den også flink til men den drukner sig selv,så har jeg lige skildt karburatoren ad, og der sidder en dyse 70 i så det skulle være fint, men så faldt der sådan en underlig dims, det er et lille stykke mesink 5mm, med en oring i midten, men jeg kan ikke se hvor den skal være det er ikke en dyse eller svømmer nøglen, men jeg tror måske den er skyld i at den gør det som den gør, begge dyser sidder også i...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-08-05 18:21

Hvis den er hul, så kunne det måske være et strålerør, men den skal jo sidde mellem strålespids og gå op til gennemstrømshullet i karburatoren.
Men ellers af med bunden igen, og se ordentlig efter, også oppe bag svømmeren, om der ikke er et hul til den.
VH Palle Hansen
http://www.thansen.dk/product.asp?c=538696567&n=282498167&pn=282498175

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 17-08-05 21:59

Hejsa

Den "dysse" jeg har skrevet om som jeg ikke kunne finde ud af hvor skulle være, den skal være i bundkaret, det er noget der sidder sammen med chocker...

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 17-08-05 21:59

men mange tak for hjælpen alle sammen..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-08-05 23:24

Selv tak, så kan du lukke spørgsmålet.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : neccc