/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærmen har skiftet farve...
Fra : ItsMe
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 04-08-05 12:19

Min skærm har skiftet farve i den yderste tredjedel mod venstre. Farven der er ligesom blevet mere grøn blå. Resten af skærmen ser ud som den altid har gjort.
Jeg ved ikke hvorfor dette er sket, min datter tørrede den forsigtigt over med en let fugtig klud uden at slukke for den, kan det have noget med det at gøre?
-Og kan jeg gøre noget ved det, andet end at købe en ny skærm?

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 110 point
Dato : 04-08-05 12:20

Står der en højtaler tæt på den venstre side?
Højtalere har før ændret udseendet på min skærm (fået den til et flimre i siden) - hvis de stod for tæt på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-05 12:22

Hvilken type skærm er det? Fladskærm?

Kommentar
Fra : ItsMe

Dato : 04-08-05 12:26

Ja der er faktisk lige blevet flyttet en subwoofer derhen ved siden af...hihi...i forbindelse med rengøring...mange tak...nu er skærmen sig selv igen...
Næææh hvor er det dejligt at have fundet dette forum...ellers havde jeg sikkert kunnet finde på at købe en ny skærm..haha.
NielsPT mange tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : ItsMe

Dato : 04-08-05 12:27

Tak for svaret NielsPT.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-08-05 12:34

Godt du fandt ud af det
Mvh Niels