/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T630 og fjernelse af "pause"ur
Fra : pipzi
Vist : 633 gange
100 point
Dato : 04-08-05 11:10

Er her mon en der kan hjælpe mig.

Jeg har deaktiveret pauseskærmen på min telefon (T630) men det der ur kommer
stadigt. Hvordan får man dette fjernet, eller bare ændret på, hvor langt tid
der skal gå, før det kommer ???

Hvis der er en der vil hjælpe, vil jeg blive meget glad.

Mari

Kommentar
Fra : MayniaQ

Dato : 04-08-05 13:00

Hej Pipzi.

Jeg har samme tlf og har også gerne villet ha ændret ved det ur. Jeg har prøvet næsten alt, men har nu opgivet. Jeg tror ikke, at det kan lade sig gøre, desværre. Jeg ved i hvert fald at det intet har at gøre med pauseskærmen...

Men hvis det virkelig kan lade sig gøre, er jeg også meget interesseret i at høre hvordan.

MayniaQ

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 04-08-05 13:05

Altså det må skam gerne være der. Men det må gerne tage lidt længere tid, inden det kommer.

Håber virkelig, at der er en eller anden klog, som lige kan hjælpe med det

Kommentar
Fra : MayniaQ

Dato : 04-08-05 13:08

Ved godt hvad du mener. Jeg har prøvet begge ting uden held. Men håber da der findes en mulighed jeg bare ik har tænkt på :)

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 50 point
Dato : 06-08-05 14:09

Det er ikke muligt at deaktivere pauseuret på jeres telefoner.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 06-08-05 20:34

Heller ikke at få det til at komme med større intervaller ?

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 07-08-05 10:05

Nej desværre.

Godkendelse af svar
Fra : pipzi

Dato : 26-03-06 09:03

Tak for svaret Ghettofamily.