/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
murafslutning
Fra : Vatos
Vist : 798 gange
100 point
Dato : 02-08-05 08:23

Jeg er i gang med at totalrenovere mit indgangsparti.

Jeg har muret vangerne på trappen op i lecablokke og pudset dem. Jeg regnede med at benytte de gamle afslutnings "blokke" (vandnæse). Se billedet

Men den ene blok er knækket, så jeg leder efter en anden løsning til at beskytte vangerne mod regn, og som samtidig giver lidt stil til indgangen

Billede: http://www.lav-det-selv.dk/phpbb2/download.php?id=836

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 02-08-05 10:22

Du kan jo lave en træramme og støbe den (og måske lidt jern i så den ikke knækker)

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-08-05 12:09

hvad med at lave en pæn kobberinddækning. den er nok lidt dyr, men den holder din tid ud, og den kræver ingen vedligeholdelse

Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 03-08-05 09:25

Hvis jeg skal lave det af en træramme hvordan skal det så gøres ??

Er der nogle forholdsregler man skal tage?

Godkendelse af svar
Fra : Vatos

Dato : 10-08-05 12:06

Tak for svaret Eyvind.

Jeg har nu støbt to blokke........