/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hestehjerner?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 1171 gange
70 point
Dato : 30-07-05 23:26

Jeg ved godt at dette ikke er vældigt seriøst, men synes alligevel at i skal have den.
I en kokke-udsendelse idag, kaldte en verdensberømt Engelsk kok Valnødder for Heste-hjerner.
Man må indrømme at en hel valnødde-kerne ligner en hjerne. Knudret og med 2 klart adskilte dele.
Om man så er enig med ham i udtrykket Heste-hjerne, må man jo selv om.
Der er mange hesteejere, der vil være uenige. Jeg synes selv at Heste er ekstremt dumme, men der er 50 point til den første der giver mig ret, eller kommer med en morsommere bem.

P.S.: Jeg KUNNE have lavet et tip, men SÅ havde jeg fået tærsk. NU har jeg lagt det her, og NU får jeg tærsk.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 23:27

Du er ekstremt dum....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-05 23:30

Livet er for kort til heste

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 23:31

Og til arne.jakobsen'er....

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-07-05 23:32

Hold da op, herhjemme hedder valnødder sømandshjerner

Ak ja, sådan er vi så forskellige.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 23:34

Jeps - og lad os så få nogle sømandsviser på bordet arne.jakobsen!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:35

og her mandehjerner.

hvorfor ikke hestehjerner - fra hestekastanjer ??????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 23:35

HALLO - Dette er IKKE en SmallTalk.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 23:36

Nååå nej, det er endnu en latterlig arne.jakobsen tråd, ikke sandt, din gamle søhelt?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-07-05 23:37

Hvad er det så?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 23:37

Hvad har det med madlavning at gøre?

maj_britt

Ja de sømænd ved heller ikke hvornår et ord begynder med et lille eller stort bogstav.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:40

synes forresten at det er flot at en verdensberømt ENGELSK kok i det hele taget kan sige HESTEHJERNER

ans ......... ristede valnødder - jul -

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 23:41

Flash77 - Du er i en forkert tråd. Hvis du vil høre eller læse sømandssange, så åbn din egen tråd. Denne har INTET at gøre hverken med dig eller sange. ÅNDSSVAG.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:41

er det ikke smalltalk - nåååååå nej - men det plejer du jo ikke at respektere arne !!!!!! ...... så små slag

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-07-05 23:42

BTW, søheste er nu ret søde og så er hannen en god far, han passer nemmerlig ungerne.

Og lakrids er IKKE lavet af hesteblod.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 23:44

arne.jakobsen - jeg er skam i den helt rigtige tråd...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 23:45

Fortalte kokken så hvordan de hestehjerner skulle tilberedes?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 23:46

Da det ifølge spørgeren ikke er et seriøst spørgsmål, så kan vi lige så godt lave tråden om til smalltalk.
Men vi må finde et godt emne !! Måake vi skulle skrive lidt om takt og tone på nettet - hvad siger i ??

//bentjuul

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 23:47

Jeg synes vi skal spolere tråden totalt og svine folk til herinde, i den bedste arne.jakobsen stil...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 23:47

ans - maj_brit o.s.v.

Det har med Madlavning at gøre fordi det var en Engelsk Superkok der i eftermiddags kaldte valnødde kerner for Heste-hjerner.

Hvis I ikke kan se det, samt det morsomme i det, kan I jo bare holde jer væk fra denne tråd.

Hvis I har lyst til at lave jeres egen tråd om søheste o.s.v. så gør dog det, men lad være med at SPAMME min tråd.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-07-05 23:47

Emma gad, gider vi?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:48

arne - jeg vil æde min gamle hat på at han ikke sagde hestehjerner !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 23:48

Hvorfor skulle vi holde os væk fordi det er din tråd? Du plejer da at være den bedste herinde til at spamme andre folks tråde med lort....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 23:49

mirtdk... Det tror jeg heller ikke! Han sagde garanteret sømandshjerner!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 23:50

miritdk -> Det ER jo netop Hestehjerner. LÆS.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:51

arne - TÆNK !!!!!!!!!!!!!!!

kokken er for hede hule da engelsk - så hestehjerner ??????????????

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-07-05 23:51

Så for filen da, der tabte jeg sq tråden.........

Du udbad dig en morsom bem. eller hva?

Hvad i himlens navn havde du forventet i den her tråd? At vi skulle komme med gæt fra dyreriget kontra hjerner og madlavning?

Jeg synes nu min bem. om sømandshjerner sad lige i skabet, jeg fortjener altså de 50 point...........NÅ

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 23:51

nej maj_britt, vi gider ikke vel

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 23:51

ja arne, TÆNK dig dog om!!! Er du dum eller hvad?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 23:51

Skal kategorien madlavning nu gøres til en "vittighedstråd"

I overskriften står der "Hestehjerner"

Hvis andre brugere vil søge på det forventer de vel også en opskrift og ikke en sømandsvits.

Det er da at ødelægge en en seriøs kategori.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 23:53

Nemlig ans... Men alle kategorier ødelægges jo alligevel når arne.jakobsen er involveret i dem, så hvorfor ikke også denne?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-07-05 23:54

AHA, den engelske kok lavede da mad af de der hestehjerner..........og sagde så at de lignede valnødder.

Hvem filen gider æde hestehjerne, KLAMT.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 23:54

Selvf. sagde han IKKE hestehjerner. Han talte jo engelsk.

Flash77 - I hate U2 Men du er den dummeste reje i skålen. ;-D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:55

så faldt der en ti-øre arne - det var du f----- længe om

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-07-05 23:56

Gu gider vi ej, Bent, da ikke på en lørdag

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 23:56

Måske er jeg den dummeste, men du er den mest modbydelige...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 23:57

Hov, hov, som selvbestaltet moderator, må jeg så lige bede om kammertonen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:59

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-07-05 23:59

Den dummeste reje?????????????

Hvordan genkender man en klog reje?

Blev den i vandet eller hva?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:00

Hold da op er det lørdag maj_britt, så får jeg sgu da vrøvl om lidt, hvis jeg bliver siddende her ved tastaturet og ikke lever op til mine forpligtigelser !

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 00:03

ans.

Citat
Fra : ans Dato : 30-07-05 23:51

Skal kategorien madlavning nu gøres til en "vittighedstråd"

I overskriften står der "Hestehjerner"

Hvis andre brugere vil søge på det forventer de vel også en opskrift og ikke en sømandsvits.

Det er da at ødelægge en en seriøs kategori.

Det er squ da Flash77 der ævler om sømands-shit.

Og det er SOM SÆDVANLIGT dig der kommer ind i en tråd hvor du INTET har at gøre. SÅ lær lige din besøgelsestid at kende.

Jeg har åbnet denne tråd i Madlavning, og der hører den til. Hvis DU er så dum at du ikke ved at man faktisk nogle steder i verden SPISER hestehjerner, fortæller det mere om dig, end du ved. BVADR.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:05

Bent dog............

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:06

Nemlig arne.jakobsen - bare giv dem tørt på, din gamle søulk!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:08

Om lidt skal jeg da oz ha tørt på, er da ved at tisse i trussen af grin....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 00:08

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 00:09

Nej Flash77 -> Det er IKKE mig der ødelægger trådene, det er DIG, Klumme, Krummen o.s.v. der ALTID kommer ind med jeres useriøse lort i ALLE tråde. Du har været fraværende ret længe Flash77, hvad er der galt? Havde du glemt dit nick imellem alle de andre? KERNEIDIOT?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 80 point
Dato : 31-07-05 00:09

Faldt lige over alltiders opskrift på hestehjerner http://www.augustenborgsopskriftsamling.dk/opskrifter/0861.htm

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:11

Det er godt arne - nu kender vi dig igen. Ohøj skipper!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:11
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:12

Og nej, arne - jeg har ikke været fraværende længe. Jeg har blot pasivt fulgt alle dine tilsvininger af folk herinde i noget tid.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 00:12

Tak for svaret bentjuul. Den er rigtig god.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:13

Bent, nu er det jo søndag.........

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:14

Så blev det for varmt for arne, hva'?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-07-05 00:14

Så kom da med en opskrift på de hestehjerner, så de brugere der evt. vil købe tråden får noget for deres point.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:16

Gerne en opskrift med svampe i

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:16

Ja for pokker maj_britt, nu bliver der ballade for er jo lang tid til onsdag (lille lørdag)

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:21

Ja arne - lad os høre noget om svampe!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:21

Nå ja, men så køber du da bare konen en pels, så glemmer hun alt om den her smutter

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-07-05 00:21

Min besøgelsestid hvis man ikke vidste bedre ville man blive "stavespasser" af at stave, som du gør.

Jeg synes nu det ville have været rimeligt, at du også havde skrevet opskriften på hestehjerner.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:23

arne.jakobsen er aldrig rimelig....

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:23

Flash, er du ude på tumultagtige scener?

Skal vi nu belemres med et timelangt foredrag om svampe?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:25

Ans, vær da glad for at der ikke stod besøRgelsestid...........

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:25

maj_britt - jeg tror ikke vi hører mere til arne. Han fordamper altid ligeså snart folk kommenterer at han er en nar - så smutter han over i en anden tråd og sviner folk til,,,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:25

Ja selvfølgelig maj_britt - hvorfor tænkte jeg ikke straks på det !!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-07-05 00:26

Nej for når kl. er 1:12 så koster det at fortsætte deltagelsen.

Det er dette "spørgsmål" ikke værd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:27

Nej, nej Flash77 ikke et ord om svampe - det bliver man høj af

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:29

Jeps - arne.jakobsen lever nok af underlige svampe...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:29

ans vi smutter bare ud af tråden inden kl. 1:12

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:31

Jeg gider da godt betale lidt point for lidt sjov en lørdag nat, jeg har jo hverken en Bent, en mand eller en dildo i huset, så noget skal tiden jo gå med.

Flash, nu kan det jo være at arne opdagede det var lørdag, han har vel en kone, der skal fornøjes

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-07-05 00:32

Det er en aftale, men husk at kandus ur er foran.

maj_britt

Det er jeg glad for

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-07-05 00:33

Han har patsy, kælekoen

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:35

maj_britt - der er da ingen der kan holde ham ud *G*

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:35

maj_britt - der er da ingen der kan holde ham ud *G*

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:36

Han copulerer sq nok.............og hvem er patsy, det lyder eddermane ret kinky, måske vil jeg slet ikke høre om den.......

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:38

Altså, han har da et barn, ham og konen smurte da ungen ind i noget olie, det har jeg selv læst i en anden tråd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-07-05 00:38

Patsy er hans kæleko

Det stod tidligere i hans profil, men nu er det fjernet.

Jeg kan da godt finde det frem, jeg har nemlig gemt det, men sig det ikke til nogen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:38
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 00:40

HALLO - ½ Hjerner. Hestehjerne-opskriften blev givet at Bent. Derfor fik han pointerne. Men i er jo SOM SÆDVANLIGT ikke gearet til at læse og forstå en hujende fis. Så at DET undgik jeres opmærksomhed, kommer ikke bag på mig.
Alt i alt, må jeg konkludere at I er en flok små sørgelige ½-hjerner.

Den eneste, der bare har PRØVET at besvare mit morsomt mente spørgsmål, er ham der har fået poængerne.

I andre er en flok brokrøve, tudesidser, krampeonanister, fissespillersker og generalidioter.

Så lærte I nogle nye ord igen.

Hvad VILLE I dog gøre uden mig.

Kærlig hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:42

og her har vi tyren http://www.1class-6-toys.dk/shop/default.asp?ProductID=195 til mit tidligere link.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:43

Patsy har sikkert begået selvmord efter at have været sammen med AJ for længe...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-07-05 00:44

Skal man være morsom i en seriøs kategori om madlavning.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:45

Det var da et kort knald, arne................

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:47

Bent ALTSÅ, det er jo en PORNOside, sådan noget er jeg alt for genert til at kigge på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-07-05 00:49

Det er derfor Patsy er løbet sin vej

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:54

eeeer det deeeet, undskyld

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:54

Nu handler det sørme om musik.......

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:57

Bent, min ældste knægt på 25 tog røven på mig forleden, han kom hjem fra job, tændte pcen, kom LØBENDE ind i stuen og RÅBTE op: MOR, hvad fanden laver du på min pc inde på www.bigdick.com?????????

Jeg forsvarede mig selv vildt og voldsomt, jeg havde NOT set porno på hans pc, BASTA, røde kinder og dit og dat, indtil jeg så han var ved at flække af grin.

SNOTHVALP, siger jeg bare

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:58

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 01:43

Ja ja, hvis I husker mine lørdags-hyggetråde, så ligner denne lidt. Men jeg gider ikke at blive overbeskidt af Flash77 og de andre i hans svinesti. Det har jeg Patsy til. Og jeg har hende stadig. Myyh.

Men prøv nu at overlade den næste lørdagstråd til Flash77 og hans svin. Det ville så være 1'st gang i hans og svinestiens historie at de har gjort noget godt/sjovt.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 16:23

arne.jaKObsen - du har simpelthen den STØRSTE dobbeltmoral der nogensinde er udvist. DU må gerne overskide alt og alle herinde, men når det er den anden vej, så er vi alle sammen nogle dumme svin... Er du sikker på det ikke er en fiktiv ko du har AJ? Der hvor du bor er der da vist ikke de bedste forhold til at have en ko, er der?