/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Udklædningsdragt (ridder eller konge)
Fra : nillenolle
Vist : 1081 gange
50 point
Dato : 30-07-05 21:39

Hej
Jeg søger et mønster på en dragt/et slag til en ridder eller en konge - Cirka str. 4 år! - Er der nogen der ved hvor jeg får fat i det?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-07-05 22:02

Måske skal du en tur på biblioteket.
Det ser ud til at der er mange muligheder for at finde snitmønstre.
Det er nok bed at stå med bladet/bogen i hånden.

http://kortlink.dk/bibliotek/x8p

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-07-05 22:03

bed=bedst

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-07-05 22:58

Hejsa.

Hvis du kan vente til i morgen, så skal jeg finde et til dig, og kan du ikke få bladet på biblioteket, så sender jeg det til dig.

Jeg har MANGE håndarbejdsblade, flere årgange og ved at der har været dit ønske i både Ingelise og i Alt om håndarbejde, men jeg gider altså ikke lede lige nu

Vh maj-britt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-05 00:12

Ohhh maj_britt

Jeg roder også med alskens kreative ting.

Nu ved jeg, hvor jeg kan spørge om gode råd

Hanne

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:28

Hanne, jeg har Alt om håndarbejde tilbage fra 1980, STABLER af Burda, BUNKER af Ingerlise og så alt det løse.......

Syr næsten alt tøj til de små tyttebøvser selv - undertøj, syr en del til mig selv, syr tøsetøj til veninders piger ( har jo kun drenge selv)........du spørger bare og jeg skal gøre mit bedste.

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 31-07-05 09:55

hvor lyder det bare godt! - Jeg venter med spænding - jeg er nok mest til kongedragten, men vil også getne have et på en ridderdragt (min egen søn er 5 mdr og kommer jo også den alder!) - evt kan du skrive hvad jeg skal købe så jeg er klar når mønstret kommer med posten ? vil meget gerne lave det mandag, men ellers så hurtigt som muligt - Venindens dreng har fødselsdag fredag!

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 50 point
Dato : 31-07-05 15:16

Kan du lige komme på msn?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 15:50

kinzatara@hotmail.com

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-05 17:14

Nui, hvor det lyder herligt!

Tyttebøvser

Må jeg sætte din msn adresse på min messenger?

Hanne

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 17:25

Du er velkommen, Hanne

Godkendelse af svar
Fra : nillenolle

Dato : 31-07-05 20:28

Tak for svaret maj_britt.