/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Er vores brugte børnetøj for dyrt?
Fra : rosekamp
Vist : 496 gange
150 point
Dato : 30-07-05 16:09

Hej alle

Prøv at tage et kig på vores hjemmeside: http://home.tiscali.dk/bitten27/ og sig mig om I synes vores aflagte børneting er for dyre? Er der en anden opdeling der kunne være smartere? På nogle fladskærme er siden nærmest lyserød selvom den faktisk burde være nogenlunde ligesom Kandus farve. Se bort fra det og kommentér helst kun på hjemmesidens nemhed og priser.

Hilsen Rosekamp

Accepteret svar
Fra : m.c

Modtaget 160 point
Dato : 30-07-05 16:20

Hej Rosekamp

Jeg har taget et kig på jeres hjemmeside, jeg syndtes den er meget flot, og nem at komme rundt i. Jeres priser er ikke for dyre jeg syntes næsten i er for billige, tænk hvis det skulle købes som helt nyt, i kaster det nærmest i hovedet på folk.
Opdelingen er helt fin, det kan ik være bedre.

Hilsen m.c

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-05 16:20

Efter at have surfet rundt på din hp, kan jeg kun sige, at jeg syntes den er rigtig flot lavet, nem at finde rundt. Priserne er rimelige på børnetøjet, men hvis du vil af med det hele, tror jeg ikke det er så godt at have delt det op, men fair nok overfor køberne.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 16:28

Hejsa!

jeg synes det er en meget meget fin side, du har lavet der! Overskuelig, god opdeling, rolig i lay-outet, så man kan holde ud at surfe rundt. Skulle jeg købe børnetøj, var jeg sikkert allerede hoppet i
Priserne - overordentlig billige!

Held og lykke med det!

Vaxen

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 30-07-05 18:25

Hejsa

Det er en meget fin side du har..

jeg ser 2 ting i dit spørgsmål

1: Vi har lige være inde i en butik med lagersalg og da kostede det helt det samme som du tager.. minus Porto

2: Det er nok for det medste kvinder der købet tøj til børn, og kvinderne er først lige begyndt at få øjene op for internettet men det skal nok komme..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 18:25

Hej Rosekamp

Nydelig side du har fået banket op her, men jeg faldt over en detalje - det er menupunktet Unisextøj, hvor siden som den eneste åbner i et nyt vindue.

Personligt ville jeg vælge arial, verdana el. lignende skrift, idet jeg syntes de er nemmere at læse på alle slags skærme.

Farven er på min fladskærm næsten identisk med kandu.

Så kunne du overveje en mouseover effekt på dine menupunkter - dette har en bedre effekt end at de skifter til en lys grå farve som nu.

Tøjpriserne kan jeg ikke vurdere, men de ligger langt under de nypriser jeg giver for tøj til mine børnebørn.

God fornøjelse med din hjemmeside.

//bentjuul

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 30-07-05 19:46

bentjuul - ja det er rigtig det med unisextøjet. Det var fordi jeg på et tidspunkt ikke havde mere plads at uploade på og unisextøjet ligger på min anden hjemmeside. Og tak

buch78 - hvilken side var det? Jeg er nemlig også selv interesseret i at købe billigt tøj Så du må gerne lige skrive linket her.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 20:03

Hvis du har pladsmangel, så vil det hjælpe hvis du gemte dine billeder i en mellemkvalitet - så ville du spare 30-40% plads på billederne, uden at du ville kunne se det på en skærm.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 30-07-05 20:06

Tror måske ikke marked er så stor for baby tøj.
Megfet af det tøj man skal bruge til den nyfødte for man jo tit foræret af venner og bekendte.
Og de vil næppe komme med en brugt gave til den nye familie...forstå mig ret.
Man vil tit nok også gå efter det bedste af det bedste til den lille nye, og er derfor villig til at betale en masse penge til tøj, legetøj og lig. Mange tænker nok slet ikke over at de kan få det brugt. Og hvis de gjorde, tænker mange nok at det kan de da SLET ikke tilbyde den lille nye.......... Han skal havde det bedste af det bedste.. osv
Og har man et barn i forvejen, så har man jo som ofte gemt dens aflagte tøj, så man ikke skal ud ogf havde mere : )

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 30-07-05 20:58

Rosekamp: der er ikke nogen link til butikken.. men den ligger på Rømø i Havneby på vejen Vestergade 12 og butikken hedder High & Low Baby-, børne- og dametøj.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 30-07-05 21:25

bentjuul - Er allerede gjort idet jeg gemmer i kvalitet 6 ud af 12 og mange af billederne ligger der kun i "thumbnail" udgaven. Det fylder ret meget alligevel har jeg erfaret.

Trine08 - Ja, du har helt ret. Jeg har også mest solgt babytøj til nogen der ikke havde ret mange midler og derfor gerne ville have det brugt. Det er nu også meget rart med noget "gylpetøj" man kan tillade sig at smide ud når det ikke længere kan blive rent

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 10-12-05 08:59

Tak for svaret m.c. Og Glædelig Jul