/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Medal og Honor Pacific Assault, probleme~
Fra : tommy_b
Vist : 503 gange
200 point
Dato : 29-07-05 22:33

Jeg har lige købt MOH Pacific Assault, men jeg kan ikke få det til at køre !!
Jeg har afinstalleret ClonDVD og har slukket min McAfee antivirus og firewall, men det vil ikke køre alligevel.
Det starter fint nok med at loade data og man kan se en bjælke der kører op i takt med at der bliver læst data ind.
Der er 3 billeder der skifter, så bliver skærmen sort mens man hører en snakke og der efter... SORT.
computeren dør ganske enkelt.
Det er ikke pc-en der er noget galt med.. x800XT grafik, AMD64 2.2 GHz og 2 GB ram
Nogle der ved noget ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-07-05 22:38

Nogle gule advarsels drivere under enhedshåndtering? Er dine directx og grafikkort drivere opdateret?

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 30-07-05 00:08

Prøv at skriv ind til EA games support dk-support@europe.ea.com Det er den danske support af Medal of honor Pacific assault
Med Venlig Hilsen Michael

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 30-07-05 00:10

dk-support@europe.ea.com

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 30-07-05 08:33

prøv at spile multi player så tror jeg det kommer raf sig selv. Det har det gjordt for mig i BHD & BHD 1942 MM

Zita

Kommentar
Fra : tommy_b

Dato : 30-07-05 13:21

Nu er det sådan at jeg ikke kommer fram til nogen menu, før spillet går ned !!

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 30-07-05 13:34

Jeg er 100 % sikker på at de kan hjælpe dig hos (dk-support@europe ) ....... de svare rimelig hurtigt, du skal bare skrive en mail om, hvad din PC består af GHz - Ram - Harddisk størrelse - directx Version - Lydkort, og forklare hvad der sker når du prøver at starte spillet......
Med Venlig Hilsen Michael

Accepteret svar
Fra : michael_30

Modtaget 200 point
Dato : 30-07-05 13:35

dk-support@europe.ea.com ...........

Godkendelse af svar
Fra : tommy_b

Dato : 11-12-05 13:38

Tak for svaret michael_30.