/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Baglys, puch maxi kl?
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 1681 gange
53 point
Dato : 29-07-05 21:00

Hej..

Nogle der kan fortælle mig hvordan jeg tilsluter baglyset på min puch maxi kl?

Jeg har en Grå, en Grøn, en Gul og en sort ledning..

Jeg er helt lost.. Den gule går op til min forlygte, og det gør den sorte også (den sorte er til at slukke med)

Mvh Simon

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-07-05 21:20

Ledningen fra din baglygte skal sammen med den ene af dem til forlygte pæren, hvis du vælger den forkerte lyser baglygten bare ikke.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-07-05 21:20

Ledningen fra din baglygte skal sammen med den ene af dem til forlygte pæren, hvis du vælger den forkerte lyser baglygten bare ikke.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 29-07-05 21:30

Det forstod jeg ikke helt?

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 29-07-05 21:32

Det er det jeg har prøvet at gøre? Jeg har også prøvet at bytte dem rundt..

Mvh Simon

p.s. Forlygten lyser som den skal..

Accepteret svar
Fra : 127tage

Modtaget 53 point
Dato : 03-08-05 19:30

det er den gule ledning der kommer fra lysspolen, så det er den du skal bruge til at lave lys med bag på... men det kan jo være at ledningen er knækket et sted op igennem stellet så du kan jo evt. bare trække en ny ledning fra den gule ledning nede fra motoren og så skal pæren jo også have stel, men det ved du jo nok godt

de grå og grønne ledninger er fra 2 hjælpespoler som man bruger til bremselys f.eks. den sorte ledning er den man slukker knallerten med når den røre stel

mvh

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 20-08-05 23:13

har du prøvet det ??????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Puchmeister

Dato : 06-09-05 22:23

Den ene ledning er til bremselys, den anden til baglygten og den sidste en minusledning til stelet. Jeg vil tro den sorte er stel den grå bremselys og den gule til hovedpæren (de kan være skiftet hvis nogen har lavet nyt ledningsnet på din puch). Den gule skal så gå sammen med den fra den hovedlysspole og den sorte skal sættes på en af dine moterophængsbolte og hvis du har bremselys skal den til den sidste..

Kommentar
Fra : Jimchaize

Dato : 08-09-05 22:03

bare sæt ledningerne fra Forlygten og Baglygten sammen i en samlemuffe, og sæt dem derefter på den gule ledning som kommer fra selve spolen.

Godkendelse af svar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 09-09-05 15:36

Tak for svaret 127tage.