/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvordan får man spil fra pc til mobil ti~
Fra : morten_dahl
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 29-07-05 19:16

hvordan får jeg spil jeg har downloaded til min pc ned på min samsung d500, når jeg prøver at sende dem siger den at den siger at det er en ugyldig FTP forspørgsel

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 19:24

Hej, tror du skal have et data kabel, til overførelse af data, kan købes i thansen, og andre markeder, for omkring 100-200.-

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 29-07-05 20:21

hej har du prøvet at overføre andet til din mobil ?
hvilken forbindelse bruger du ? kabel / bluetooth / infared ?

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 20:29

Har du betalt for det du vil hente:::::::
Har du din egen hjemmeside, og kan downloade fra den, så skulle der vel ikke være noget galt med at downloade, det fra din egen side, men så skal der vel tastes en masse passwords ind, på din mobilos, og op til din til din server FTP..........Tror ikke du bare kan gå ind på en tilfældig side, og hente noget ned til din mob.....medmindre du har samtlige PASSWORDS
Men du kan hente dem ned på din PC, for derefter, gennem DATAKABEL, overfører dem til din mob...

Kommentar
Fra : Anduzz

Dato : 30-07-05 13:03

gå ind på http://www.xgryde.dk/wap/upload/temp/fm.php og upload spillet...

Gå ind på http://www.xgryde.dk/wap.wml via wap på mobilen, og så skal du bare hente spillet.